Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 787 ggr
Mona22
0

God morgon 20 okt

Snart dags att jobba och jag trivs inte alls. Bara massa krångel med en viss person. Hon får vara kvar medan andra blir sparkade. det är inte rätt!! Funderar på att sluta själv så kan personen sköta allt själv.

Idag efter jobbet ska jag ta 10v bilder. Tiden går för fortRynkar på näsan
Visst är de jobbiga när de är överrallt och lite till men det gör inget när de kryper upp i famnen sen.

Ha en bra dag allihopa-

Trollhassel
0

God morgon. Mardröm om hissar…åkte en läskig hiss på IKEA igår.

Vi var på IKEA tils det stängde igår och hittade massor av fynd, impulsköp och bra-att-ha-saker. Nöjd!

Det ska bli så kul att flytta!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0

God morgon!

Gäsp! Oj vad gott jag sover nu när jag kan sova igen och oj var den där medivinen gjorde susen! Det är inte klokt! Idag ska jag tvätta och städa. Praktiskt att vara sjukskriven.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Ännu ingen snö så jag borde väl gå ut och jobba i trädgården men jag känner ju ingen större insperation för det.Vill gärna ha lite sol och lite varmare.

Stolt ägare till tre La permer

noir
0

Idag ska jag tvätta…. puh… får inte glöma bort de x')

AlexH
0

på jobbet.. och jag är väldigt glad att jag trivs! har haft jobb jag vantrivs på och det är inte kul.. Hoppas det blir bättre för dig TS

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här snöar det lite, men inte enligt väderprognoserna på nätet så det är nog OK att köra till Gävle trots att vinter däcken inte kommer på förrän på fredag….

För övrigt är det lugnt här, katterna sover, hunden sover och brasan sprakar i kaminen, det är bara jag som är vaken….

Ha en bra dag

Så här ser det inte ut i dag, men kanske snart….

nakenkatt
0

Det var en vacker vinterbild.Jag älskar röda stugor.

Leffe
0

Vinterbilder är av en oförklarig anledning oftast fina. I #6 är det verkligen vinter

Ahradia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är en seg och sömnig dag idag. Grått ute och sambon är riktigt sjuk. Så jag tänkte överraska honom med hemmagjorda kåldolmar. Så blir han nog glad :).

Picasso gillar iofs att husse ligger deckad hela dagarna, så han får sin värmedyna ;)

Witches don't get mad, they get even.