Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 676 ggr
Trollhassel
0

Morrn 19 Oktober!

IKAE väntar! Snart flyttar vi! Det ska bli så härligt!

Igår var en dålig dag. Satt och väntade på en kompis (?) som aldrig dök upp. Köpte fikabröd och allt. Det är inte första gången det händer.

Idag blir en bättre dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Efter en lite orolig natt så fick jag tidigt i morse ett telefonsamtal så nu känns det lugnare.Min granne har en åldrig

mamma som har en katt som blev dålig igår men vi kom fram till att vänta tills nu på morgonen med att åka in med katten.Men nu har katten ätit kissat och bajsat så det ser som om det har vänt.

I övrigt så ska här röjas och eldas.

Typsikt ruggigt oktoberväder.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

God morgon!

Blev väckt av en bricka med ljus och paket på jobbet! Underbar anhörig kom med det!!

Idag fyller jag nämligen vuxen!

Ha en bra dag allihopa! Det ska jag ha!

noir
0

Fortfarande snorig men ska ta mig upp till soffan. kissen är så arg på mig för att jag aldrig går upp :p

grattis på födelsedagen Salmissra

Leffe
0
MonicaLagerquist
0

grattis på födelsedagen.

MyTwiggs
0

God morgon! Efter en stadig tablettfrukost känner jag mig nästan i topp sånär som på blodig hosta och lätt groggighet av medikamenterna. Jag tror att denna dag kommer att bli en vändning.

Grattis min älskade, Josefine-gris!

Grattis min älskade Zoo-Gris

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Nu har jag plockat av de sista tomaterna och ska koka tomatpure på det.Det blev en massa tomater. Kallt om fingrarna var det också.

Avots
0

God middag!

Låter härligt mes hemplockade tomater, mina ynkliga hann aldrig mogna. Nu hänger de frostnupna och halvt uppätna kvar på plantorna i växthuset.. måste nog göra något åt det.

För övrigt är det en grå dag i dag både inne och ute, det känns som om hösten nu har kommit på riktigt…. men måste nog städa lite trots det.

Ha en bra dag alla och Grattis till alla födelsedagsbarnGlad

zoolatri
0

#2 Grattis på födelsedagen

Idag har jag lagat mat, i massor, för någon(troligtvis jag eftersom sambon är bortrest, men det känns bättre att skylla ifrån sig) hade lyckats stänga av frysen igår. Fick en blöt överaskning när jag öppnade frysen tidigare idag!

Så nu finns det gott om matlådor som står i frysen som snart börjar närma sig ett vinterlandskap igen.

Ikväll ska jag lämna bort vovven tills på fredag då jag ska ut på fältstudier och inte kan hämta och lämna hos dagmatte, det kommer kännas tomt! Det är skönt att katterna är hemma med mej:)