Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 482 ggr
Mona22
0

god morgon 16okt

usch vad tiden går fort. Snart är det vinter. Det börjar bli riktigt kallt nu.

Ska jobba nu i helgen. Jag vill vara ledig på helgerna.Särskilt helger som denna då det är flygträffSkrikandes

Ja ja, jag har allafall mina små flygplan springer runt fötterna. 9,5 veckor är de nu.

Ha en bra dag.

MonicaLagerquist
0

Det är kallt här med.Glad att jag inte ska vara med nere i hamnen och ta upp båtar.Tydligen har de problem med att alla vattenslangar är frusna.Själv tänker jag hålla mig inne och mata kakelugnen.

Lite oro i katteriet då Q och Stella är här över helgen ,men det brukar ge sig efter en dag eller så.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon… Fast den är inte god.. ögoninflammationen blir inte bättre och hostan och halsen blir inte bättre och nu har jag varit sjuk i en månad. Det är inte ok!

Hoppas att ni andra mår bättre!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Heaven1
0

Här är det bara elände med det ena och andra.. Ska få ny pc på måndag då denna inte hjälper.. Just nu gillar jag inte fästingar kan jag säga.. Borrelia sugerGråter

#2 krya på dig.. Har du varit hos en läkare? Låter inte bra att vara sjuk i en månad..

Ha alla en skön höstdag,, själv ligger jag i sängen och kollar på film med katterna..

Monica. Du kan skicka Q till migFlört

MonicaLagerquist
0

#3 Då tror jag att jag får spö an Husse Olle.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0

Tänkte ju passa på att diska jag, men stötte på patrull. Jättespindeln Märta sitter och sover i diskhon. Vad göra för att inte mosa ´na.

Hmm, hon kommer ju bli tvärarg och rusa på med mord i blick om jag försöker fösa iväg henne. Obestämd

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Xenomorphs
0

#5 Visa Märta för katterna. Jag ser mycket sällan flugor, silverfiskar eller spindlar här hemma. Visar jag en sån rolig leksak som en spindel för katterna och slukar de den i ett huj. Här är det först till kvarn som gäller Skrattande, och spindlar är en finfin fika.

#0 Ja visst är det kallt. Det var till att skrapa när vi stack iväg till stallet i morse, men hästarna blir väldigt pigga när det är kallt, vilket kan vara kul.

-- Eternity is a very long time --

Trollhassel
0

#6 Nyttig kattmat! Skrattande

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler