Ska någon ställa ut i Varberg?
Den 21-22 April har Hallandskatten en utställning i Varberg. Är det någon härifrån som tänker ställa ut där?
Hade ju varit kul att få se många fina cornish-katter där 
Nej tyvärr, det är lite långt för mig att åka (bor på Gotland)

Tyvärr, ställer i Västerås samma helg och tyvärr är det IDP.

Jag har precis blivit medlem i Kustkatten (IDP), så jag skulle gärna åka dit! Jag hittar ingen information om utställningen på Hallandskattens hemsida angående utställningen. Är det för sent att anmäla sig, tro…
#3. Verkar inte som inbjudan kommit ut ännu, men ring någon i styrelsen och kolla

Jag kommer dit med mina 3 små krullbarn
Väl mött alla som kan komma..skall bli kul..
//Maria
La_Joz.. nej det är inte försent att anmäla sig. Jag tror inte ens inbjudan har kommit ut än.
Jag tror jag ska dit med min lilla tjej, men har inte bestämt mig riktigt ännu.

Ja, men då ska jag nog dit! Ska bara fixa en bil så jag kan ta mig dit! Men jag har en kompis som älskar katt- och hundutställningar, och hon har bil… Hm… Ska nog kolla om inte hon vill följa med, så har jag fixat resan också!
#7 Vad kul! Ska du ställa ut båda, eller bara Isa?

#8 Det blir bara Isa. Mistie är alldeles för gammal och blyg, och dessutom blir hon stel som en fryst fiskpinne varje gång man lyfter upp henne. Hon tycker det är SÅ obekvämt att bli buren! Men det går faktiskt bättre och bättre!!
Fryst fiskpinne! *asg* Sorry, men det lät så kul! 

Hm.. Man kanske bara säger "stel som en pinne". 
Men ni ska se henne när man lyfter upp henne! Det ser alltid lika kul ut! Ska se om jag kan lyckas ta ett kort på det…
Ja! Kort på "fiskpinnen" Mistie vill vi se!!! 

Ska kolla med sambon om han har lust att lyfta medans jag fotar! Strax tillbaka!

#16 Visserligen ser han tinad ut, men jag tror ändå inte att jag skulle äta en så söt fiskpinne! 
Min fiskpinne är nog en Felix, eftersom Findus-pinnarna är Findus-färgade!