Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 1481 ggr
MonicaLagerquist
0

Resltat UK 10/10

Nu är Tom och jag hemma.Tom firar sin EX1 med lite ost själv tänker jag fira med att sova en stund.Sår på hornhinnan är jobbigt.Imorgon blir det sjukhuset för mig.

Stolt ägare till tre La permer

[Silkwaves]
0

Grattis Monica och sköt nu om DIG själv. Kram

[Wiveka]
0

Grattis Monica!! Synd att salvan inte hjälpteGråter

Rexjen
0

Grattis Monica och hoppas ögat blir braRynkar på näsan

Vi åkte förbi en stund och kikade, men då var bara panelkatterna kvar. Jag fick iaf se två snygga svartingar en helcharmig liten maskad tös och sen en så go liten svartvit kille, åh han var så fin, har lätt kunnat gosa längre med honomKyss

Eine
0

Grattis Monica och tråkigt att du inte mår bra.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Spotless
0

Mina två skötte sig bra! Eller joo… Zäta var mer orm än katt och helt plötsligt fick han åtta ben… minst! Skrattande Sirpa var toppen och hade stort tålamod med honom då hon skulle nominera, hon sade tidigt att det stod mellan honom och ABY-bebisen (hon hade plockat upp 4 ungdjur för NOM) och till slut så fick Zäta se sig slagen. Syster Zenit tog det hela lite lugnare borta hos Alexey, hon lyckades bli NOM och senare blev hon BIS-ungdjur. Hon vann med hjälp av lotten, fick 2 röster och ABYn som slog Zäta i NOM hos Sirpa fick 2.

Jag känner mig hyfsat säker på att den maskde tösen och den svartvita killen Jenny nämner här ovan är mina Z-syskon och blir lite rörd och jätteglad över de fina orden! SkrattandeSkämsKyss

Grattis Monica till glada och pigga sötnosen Toms Ex1! Hoppas verkligen du mår mycket bättre snart.

Grattis också till hon med de två svarta snyggingarna! Vi vet nog alla vem hon och de är Flört, en av dem var i panel.

[Silkwaves]
0

Grattis Angela också och förlåt att jag kallade Zäta för hon på FB - hoppas han inte tog allt för illa upp Flört

A-M.H
0

Kyss..tack alla för en kul katt dag…TACK också Monica för ALL hjälp…krya på dig nu tjejen och grattis Tom till Ex 1..du var värd mer men surpan fattade inte det…Obestämd

Stort grattis Angela för lilltjejens Ex 1..NOM.. BIS…mycket vacker liten damSkrattande

Mina killar var hos Alexey och fick kanonbedömningarFörvånad..han sa att de var" mammies boys"..but Gunvald was  a little bit more..ha ha ha DEMANDING..Tungan ute….jämbördiga killar..men Gunvalds look tilltalade honom lite mer..

Martin..Fife IC/IP / WCF IP / CFA PR S*Jazz-Annas Charleston..Ex 1..CAGPIB..slagen i NOM av

Gunvald..Fife GIP / WCF GIP S*Jazz-Annas Georgy Porgy…Ex 1 ..CAPS..NOM..som i sin tur mötte hårt motstånd i panel av den fortsatt obesegrade Tintin..grattis till den "killen"Glad

NU blir det lååång vila från utställning.nästa blir ÅBO..sista helgen i nov..Divan Kyss och jag..enl hörsägen är det 800 katter anmälda..häftigt……men nu vilar vi..missarna ..jag o min "onda" arm…Skrattande

MonicaLagerquist
0

Grattis till alla fina resultat.

Stolt ägare till tre La permer

Strawberrygirl
0

Grattis till alla fina resultat! = )

Eine
0

Grattis till alla jag inte sagt det till.Orkar inte hålla full kollFlörtledsen för det.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora