Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 785 ggr
Heaven1
0

Håll tummarna med mig nu!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För nu ska Ayla föda min tjej snart. Idag eller imorgon..

Då kan jag utöka med en fantastiskt underbar och fällfri ras och något lugnare än Crx.. German RexKyss Jag ställde Eines nya GRX hona i lördags och henne kunde man ju bara gosa ihjäl.. Nu har jag väntat på denna unge i 1,5 år så nu får vi hålla tassar och tummar att det blir en tjej till mig..

På kortet är Pink Nynke Basari som är från Holland. Det var hon som ställdes.. Hon fick EX1 och CAC. Det var även domarens första GRX..Nynke är Mjuk som få att klämma påSkrattande

Eine
0

Jag hoppas det går vägen och vi får fina honor att välja mellan..Men det kan ju bli 6 hannar och ingen hona också…Nu går jag dessutom mellan *vaggan och sängen* som i visan.Couscous har gått lite över tiden och Ayla kan ju föda före.De är inte i samma rum så det blir lite spring emellan.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

Ni får inte frestas så.Förvånad

German är verkligen jättesöta! Hoppas du får din efterlängtade hona.Skrattande

nakenkatt
0

Åh vad spännande,jag blir riktigt avundsjuk,hoppas hoppas på en fin tjej.

noir
0

håller tummarna här!

MonicaLagerquist
0

Självklart hålls alla tummar vi har.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

Spännande! Hoppas att det inte blir 6 hanar… men det KAN hända Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

Håller självklart alla tummar jag har! Tjejer var det.

Eine
0

Ayla har inte fått sina än,men värmer och sköter gärna de fem små Cornishungarna ur delningskullen med Couscous och Kapi.Från nu och framåt till 15.45 tar mamma Couscous över sina små en efter en.Märkligt ändå hur snälla en del honor är mot alla ungar.Duktiga underbara Ayla!

Spotless
0

Ayla är en liten favorit hos mig, det är förvisso några å sedan jag träffade henne men hon gjorde intryck! Kyss Nynke såg jag nyligen, kan det ha varit på FRÄSets utställning?

Hoppas allt går bra och att din tjej finns i kullen.

Eine
0

#9 det var på Klöset som jag hade Nynke med mig.

Nu har Ayla nyss fått en son,fler ungar finns i lilla magenKyss.

Spotless
0

#10 ja, det var det! Skrattande

Grattis till den förstfödde!

MonicaLagerquist
0

#10 Grattis till första kattungen.Nu håller vi tummarna för att resten är honor.

Stolt ägare till tre La permer

Heaven1
0

Men nu verkar det som att förstfödda är en hona…Varför kan inte alla katter vara som Snurr.. Henne programerar jag innan och VIPS föder hon det jag villSkrikandes

[Silkwaves]
0

Men titta tumhållningen verkade funka!  Glad Men hur har det gått med resten??? Nyfiken…Skäms