Vetenskaparna 4 veckor
Tänkte dela med mig av lite nya bilder som jag har tagit av mina små vetenskapsmän och kvinnor … Så himla kloka verkar de i och för sig inte vara för i går hoppade de omkring som små popcorn och krokade med stolsben och väggar och annat som kom i deras väg. Inte speciellt riktningsstabila precis 
Som det ser ut just nu är det bara lilla Ada som fortfarande letar nytt hem, men det kan ju fortfarande ändras. De är ju bara fyra veckor än så länge.
Först ut blir därför vår supersöta och nästa översociala Ada!
Neuman är ju helt underbar! och sen Bob vilket härligt namn på en katt! Jag fnissar så katten i knät kollar snett på mig!
Dom är så fina
jättesöta!
Kul att se hur de växer till sig.
Stolt ägare till tre La permer

Super søte er de 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Åh Lise!!!! Jag kommer förbi med väska om ett tag 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vilka sötgrötar!
Åh så söta, lilla Ada, tänk om … nä jag har nog med katter.
Tack vad ni är goa. Det är alltid lika fascinerande att se hur de små utvecklas. Från små larver till små busungar till färdiga eleganta rexar. De har just börjat upptäcka världen utanför kattungehagen.
Twiggy hrmmm - Komma förbi får du jättegärna göra! Men kommer du med väskan får du allt ha något i den när du kommer också gärna svart vittt 

#11 men en liten Ada tar så liten plats gullungen märks ju knappt (eller ljög jag lite nu? … redan 4 veckor gammal tar hon för sig den lilla damen… far redan omkring som ett litet, litet yrvärder)
Hihi! Ja why not
Har en väääldigt billig Atti-Pants som håller på med "projekt ta sig in bakom datorn bara för att det bara är där hon inte får vara" sedan två timmar tillbaka!
Hon kryper nog in i min väska också vare sig jag vill det eller ej 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com