Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 636 ggr
MyTwiggs
0

Morrn 7 Oktober!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi är en hel vecka in i Oktober och idag verkar det vara lite ruggigt väder ute.

Vackert med höst, men nu får man verkligen ta fram ytterkläderna!

Ha en fin dag! Nu ska jag till jobbet strax!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Här spöregnar det och jag har fortfarande feber.Men lite smått ska ju ändå göras får väl arbeta på i sakta mak helt enkelt.

Stolt ägare till tre La permer

LenaWi
0

Här regnar det också och jag är tillbaka på jobbet efter att ha lämnat en av våra honor på kastrering. Hoppas att det går bra och jag ska hämta henne vid 16-tiden.

noir
0

Spöregnar här med!
Är hemma hos mamma och pappa och myser med mina ikke allergivänliga bondkatter… önska så att dom kunde följa med till lägenheten och bli kompis med min Cornish <3

Salmissra
0

Morgon!

Ledig idag och det är riktigt busväder ute!

Jag ska städa här hemma och tänkte för första gången starta damsugaren sen Poker anlände.. Tänkte han kunde få bo in sig lite först innan jag använde helvetesmaskinen.. ( Bra ursäkt va? ;) )

Katterna myser och gosar utav bare den!

Ha en bra dag!

AlexH
0

#4 fin kattbädd! jag har en likadan! Tungan ute

här är det förkylt, men jobbar endock.. trögt går det att fixa med stora exceler när hjärnan inte är på topp!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Trollhassel
0

Tråkigt väder! Jag längtar ut, men inte just idag.

Julia har redan hunnit göra mig vansinnig. Hon har kommit på att mat är skitäckligt. Hon spottar, fräser och börjar grina när jag ska mata henne. Välling funkar inte heller. Åh, om hon skulle få välja skulle hon säkert vilja helammas tills hon är 100 år. Vill ju sluta nu.

Krya på er, ni som är förkylda! Lider med er, med min förkylning i närminnet. Huvva!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MonicaLagerquist
0

Nu är Toms alla papper på väg till SVERAK.Härligt då blir det utställning för oss på söndag.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Här har det börjat regna nu. I kväll ska jag på födelsedagskalas