Bakåtvända gänget...
har kommit!
Min egenuppfödda hane Herman har blivit pappa! Troligen 2 hanar, creme-vit o solid blå. 2 honor,Blå-vit o solid blå. Inge märkvärdigt i sig, det föds ju kattungar hela tiden, kanske någon säger…
MEN hur många av de kullarna har ALLA födda med svans o fötter först??
Bilder kommer när de är några dagar…
Sewena!

Oj! Det har jag nog aldrig hört talas om innan! Då måste det ju vara en alldeles speciell kull! Grattis!
Vad kul! Grattis till bebisarna!
Första kullen hemma hos mig kom varannan unge bakvänt. Grattis till kullen

Jag har fått nnågon eller några i varje kull..Börjar med en liten svans och sedan kommer baktassarna..Men det har aldrig uppstått några komplicationer..
Nyfiken på bilder…

Hej
Jag ska ta lite bilder på söndag 11/3, vill helst inte störa mamman ionödan. Under tiden ska jag förbereda mig för utställningen i Tierp. Pappan till kullen ska ställas ut o jag har äntligen fått lite fason på hans vikt. Det är inte lätt med hanar som äter för mycket när de känner av tjejerna.
Hoppas att ni har tålamod tills på söndag….
Japp, har tålamod till söndag *L* men inte längre…*fniss*

Nu är det söndag!

Hejsan
Jag vet att det är söndag o kollar ni under rubriken S*Sewena kattungar så hittar ni bilder som är tagna idag…Jag håller vad jag lovar
S*Sewena

My misstake.. Jag har ju varit borta över helgen, och började läsa alla inlägg "baklänges", så jag missade att du lagt upp en ny tråd! Ska kolla där med en gång!