God morgon 2 okt
Fy 17. Varför utsätter man sig för detta gång på gång. Att behöva gå upp såhär tidigt för att åka på utställning. Någon som har ett vettigt svar?
Sitter och väntar på min kompis, sen brummar vi mot tierp och hoppas på det bästa. om inte annat får man träffa folk och prova ställa utom Sverak.Det ska bli spännande.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Uppe med tuppen.Kaffe och sen bär det av mot Tierp.Det ska bli spännande.
Stolt ägare till tre La permer
Uppe efter en kass natts sömn. Är så nervös att jag mår illa. Strax går skutan upp till Twiggie och vår fina van-kille Zero, som blir Picasso hos oss!
Lycka till alla ni som ställer ut i helgen!
Witches don't get mad, they get even.
Spännande med kattutställning! Lycka till, ni som ska dit!
Här blir det jobb i stort sett hela dagen, sedan kommer pappa med familj över på tacos. Och sedan ska jag sussa riktigt tidigt, TRÖTT!

Woho.. Jag är som ett barn på julafton.
Ska dricka mitt te och väcka sambon sen drar vi oss också norrut för att hämta Killer som här kommer att heta Poker…
Ha en bra dag och lycka till på utställningar allihopa!
Idag ska jag gratta en kompis som fyller år.
LYcka till ni som ställa. Även ni som ska hämta era nya katter.
Idag blir en tevedag. Först fotboll, sedan hockey, därefter hockey och sedan fotboll. Det är från nu till cirka 23
Sköt om er
Gog eftermiddag!
Nu har Poker och Picasso flyttat och snart ska aven Cokie och Bambi fa aka. Snyft! Lunginflammationen ar i alla fall battre!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hemma med familjen ikväll (förutom 10åringen som stack till en kompis). Skönt avkopplande.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.