Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 715 ggr
aranels
0

Kattungar i Skellefteå

Har lagt in lite nya bilder på kattungarna i fotoalbumet. Om ni vill kolla lite mer på var och en så är ni välkomna att kolla in min hemsida. Adressen är http://hem.bredband.net/b655263/

Lullan1
0

Ja! Det måste jag göra… det får bli när jag kommer hem från jobbet ikväll!Glad

Gittan
0

Sött!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

Gud vad läckertKyss

Medarbetare på Vilda västern iFokus

La_Joz
0

De är jättesöta! Vilken tur du har som får gosa med så fina kattungar! Jag har aldrig tänkt på det förut, men bruna katter är verkligen läckra!

Cassiopeija
0

Men hjälp så söööta!

aranels
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nått mysigare får man verkligen leta efter, det går bara inte att hitta.!!. När jag kliver in i sovrummet så kommer 6 små yrväder mot mig. Det har hänt så ootroligt mycket den sista tiden/dagarna. Äldsta sonen, Tristan 7 år är helt lyrisk. Han som brukar fråga "mamma får jag spela x-Box?" frågar nu "mamma får jag gå upp och vara hos kattungarna?". Jag menar,,,hur gulligt är inte det??? Han sätter sig försiktigt på golvet och sedan får katungarna klättra bäst de vill på honom, han bara älskar dem. Vi har pratat me d barnen om att kissungarna kommer att vara hos oss i ca 12 v för att sedan få nya hem. Det blir ju så många här hemma annars. Dessa samtal började vi ungefär när vi började känna rörelse i magen på Mocka. Det är underbart att se ens barn hysa sån oförbehållslös kärlek till dessa små. Här kommer ett nytt dagsfärskt foto från kvällsmaten. Ha d så gott all

smirik
0

Vilka sötnosar man blir ju kär

aranels
0

Måste bara lägga till ett par bilder till

aranels
0

#7 Hihihi javisst blir man

aranels
0

En sista för ikväll GeneradSkrattande

Lullan1
0

Vad de är söta! Har du hittat hem till dem allihopa? Ska du behålla någon?

Anna77
0

så söta så det är ju inte kloktGlad

aranels
0

Hej hej! Jag funderar på att behålla en av honorna. Ingen är "bokad" än men det finns många intressenter. Det känns ju lite spännande i nuläget.
Måste nog lägga till ett par bilder

aranels
0

Lite mer uppfostran

aranels
0

Passa dig mammsen,, annars biter jag grrr

prinsessorna
0

Mycket söta och fina färger…tycker helsvart och chokladbrunt är fint :) lycka till!!!

Fritz
0

Åhhh, jag lägntar efter kissungar!

Inlägget är låst för nya kommentarer