Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 956 ggr
Mona22
0

God morgon 29 sept

Bara jobb idag. Får se vad som händer i em. Hade velat låna några vingar idag men det är lite småekande i plånboken just nu.

Jag har vaknat på fel sida idag. Jag vill ingenting. 
Hoppas ni har en bättre dag.

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Lite småseg men idag borde jag bada katter och kolla vad som ska med på lördag.Vi åker många i liten bli så det gäller att packa smått.

Stolt ägare till tre La permer

Heaven1
0

Jag ska försöka vaska av Kapi så gott det går.. Han gillar ju inte att badaSkrikandes Planerar för helgen hur Mats ska lägga upp sin fotostudio på utställningen..

#1, Lycka till med kattbad.. När jag badade Tom så blev han som en fluffbollSkrattande

Nu närmar vi oss Oktober och här var det endast tre plus imorse.

Ha en bra dag alla…

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Ikväll ska en arbetskamrat och jag gå och se Joe Labero på Cirkus i Stockholm så imorgon är vi nog lagom segaFlört

zoolatri
0

Börjar dagen med en föreläsning i Etik, riktigt intressant!

AlexH
0

God??? morgon…. det tog 2 timmar till jobbet idag! Buss till Fruängen.. gick till t-banan - naturligtvis strömavbrott… ersättningsbussar beställda… det kom 1 (en) ersättningsbuss… och det var ju inte en person som väntade….

Gick tillbaka till min buss som jag klivit av och väntade på nästa för att ta mig till Älvsjö station och pendeln…. Tipp Topp!! Pendeln försenad 20 min på grund av växelfel!!!

Jag blir tokig!! bil är tyvärr inget val eftersom jag jobbar i city och har inte råd med parkering och tull…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

lockar
0
#5 Visst är det roligt att pendla i Stockholm.

Kom bara 15 minuter för sent till jobbet idag.

Har fått en härlig förkylning.

PetrasLova
0

dagen har  tillbringats på en hematologavdelning, fick späda intravenöst läkemedel, koppla till dropp mm…en spännande dag.

På Tisdag blir det kirurgi placering i 6 veckor.Hoppas jag får vara frisk för det är sjuka människor överallt omkring mig nu och jag fick ligga till sängs hela förra veckan.