Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 222 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-03-10

God morgon. Känner mig pigg. För första gången på månader har jag sovit hela natten utan att vakna så fort jag rört på mig pga att det då gör ont i höft och ben. Underbart att känna sig utvilad. Ska göra i ordning lite hemma nu. Och solen skiner ute redan! Sköt er.

Lullan1
0

God morgon!

Skönt att höra att du sovit gott Leffe! Här hemma skiner solen och det är värsta vårvärmen ute! Underbart!

Idag blir det en sväng ut på landet till svärmor. Ska nog passa på att gå ut en promenad i det fina vädret också!

Ha en bra dag!

Gittan
0

God morgon. I dag blir det långpromenad i solen med barnen och hunden. Härligt vårväder. Sedan i kväll blir det melodifestivalen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

A-M.H
0

Rooster God morgon, ja vi har annan åsikt om när det är morgon än ni andra morgontuppar. Hääärligt väder om än lite stark vind. Nu ut i solen och även mot kattaffären.Nu har vår tjockis Alf rivit ner en del av klätterställningen (en av dem) den som är fastborrad. Nu har jag ledsnat, lite ska den väl ändå hålla. Reklamation!!! Han har gått ner 0,2kg.  Men det får han berätta om själv i sindagbok. Ha en jättehärlig dag, stackrarana i Tierp, inne hela dagen. Ja ni vet Surt sa räven om rönnbären.Kyss

EvaG
0

God morg…dag. Har sovit bort hela förmiddagen. Ska börja jobba dag ett tag från  måndag. Intressant och se hur det går har ju jobbat natt i fyra år nu. Gud vad solen skiner. Måste ut på en promenad. Ha en bra lördag allihopa

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Sewena
0

Idag önskade man att man kunde vrida tillbaka klockan o börja om. Vi skulle ju på utställning o hade gjort ordning allt inför den. Vilket var otroligt skönt att veta. Ställde klockan på 5:15 för att hinna kolla en sista gång så att man fått med allt.

Klockan 6:00 kommer min dotter in o frågar när jag skulle upp? Klockan 5:15 säger jag, o hör svaret: klockan är 6:00!! Vi skulle åka klockan 6:00 för att inte behöva stressa. På 20 minuter hinner vi klä på oss, plocka ihop saker för 4 personer, 2 katter, gå till bilen o skrapa rutorna och åka iväg…

Vi hann fram i tid, hann o fika innan det började. Utställningen gick bättre än väntat. Fick Hermans första cert o syrrans katt blev 3a i huskattklassen. Men vi önskade att vi gått upp lite tidigare…men nu ska jag iallafall leta upp min kudde o syna insidan av ögonlocken för jag är ledig imorgon…hoppas jag.

En trött utställare…som kommer att ställa igen

Inlägget är låst för nya kommentarer