Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1007 ggr
MonicaLagerquist
0

Lördag Morgon 25/9

Regnet öser ner och jag är ju glad att jag inte jobbar nere i hamnen idag när örsundsbrobåtklubb tar upp båtar.

Min dag ska istället innehålla en återlämnan av en katt.Ögonaböj har provbott hos en familj som ville testa om deras allergi klarade cornish.Det gjorde den inte .

Ha en bra dag och hoppas att ni andra har bättre väder.

Ni som ställer ut idag.Lycka till!

Stolt ägare till tre La permer

[Silkwaves]
0

God morgon hela gänget!

Förkyld… känns tjatigt att erkänna det. Alla verkar vara förkylda nu mer eller mindre. Längtar så efter att hälsa på min fodervärdskull. På söndag är det dax igen och jag hoppas jag inte smittar då. Vill ju inte smitta ner fodervärden som gör ett sånt fantastiskt jobb. Kyss

Försöker bestämma vem av killarna som ska stanna och det är ångestladdat… Både fodervärd och kattungespekulant vet vad de hoppas på och de velar inte… Men i detta fallet är det mitt beslut… som jag själv måste fatta. 

Efter i morgon vet jag kanske… eller kanske inte…

[Wideudde]
0

# 1 Inga förkylningar här så du är så välkommen att klaga på din förkylning! Dock går det massor av förkylningar och dessutom löss på jobbet, som tur är slipper jag den säsongen i år eftersom jag endast ska plugga denna månad så då slipper man luskamma sig varje dag för att kolla att inget av barnen har smittat än.

Jag hoppas ångesten släpper och att du känner dig nöjd med ditt beslut sen!

Idag ska jag åka iväg från kisarna för att ta mig en tripp till IKEA i Örebro och hälsa på Mor och syster, sedan blir det babyshower då en av mina barndomskompisar ska ha bäbis.
Känns som alla runtom mig skaffat barn nu, det gör lite ont i plånboken då jag inte kan förmå mig att inte köpa massa söta saker.
Men jag är rätt nöjd med att ha två katter istället för barn i dagsläget, dom är ju mina barn på ett vis.

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon. Det tycks vara ett förfärligt väder idag för katterna sover som stockar. Charlie var upp och åt och ligger nu åter i sängen -- ja det som jag kallar min säng - han anser nog att det är hans säng!

På bilden skiner solen men som oftast när det är mulet ligger Charlie under täcket.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leffe
0

I dag ska jag över till syrran på lunch. Sedan hem för det är hockey och speedway för hela slanten på teven.

Sköt om er

Heaven1
0

Ingen rolig dag idag.. Många tankar och funderingar just nuRynkar på näsan

Ha alla andra en skön lördag..

MonicaLagerquist
0

Håller ögonen öppna och hoppas att allt löser sig.

Kram.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Goddag.Är på benen fastän darriga sådana,det blir inget långt uppepass.Soffan,täcke och sova framför TV blir nog skönt.Har tömt lådor och fyllt på mat och vatten till husdjuren.Ett av dem ,maskulin,hade kissat på sin matpåse,Det är gulligt med katter.ObestämdDe ordnar alltid extra arbetsuppgifter åt sitt tjänstefolk..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
0

Ja här blir det också speedway på tv ikväll.

Avots
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag!

Har varit på barndop i dag, den äldsta systersonens lilla kille döptes, det var meningen att vi skulle vara ute vid en fors, men nordlig kuling oh ösregn gjorde att det blev inomhus istället, men dopvattnet kom från forsen.

Nu blir det att kura framför brasan resten av dagen.

En bild på den nu nydöpte Nils Elias….

Eine
0

#9 Så söt killeKyss!På tiden att vi fick en sådan hit,då vi redan har Julia Kysssom söt flicka i spalterna.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora