Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 327 ggr
Eine
0

God morgon 9 mars

God morgon. Lika bra att skriva det också när jag ändå är i gång här.Jag älskar tidiga morgnar(när jag är utvilad!) Dagen ligger lång och orörd framför en.Det ljusnar tidigare och tidigare, visst är det underbart att våren är på väg?Ta er en liten stund ibland för att bara andas och ta in nuet, livet pågår ständigt och vi missar massor genom att skynda iväg till nästa grej, och nästa..Glöm inte att krama någon som behöver det.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

God morgon. Gud vad man tycker det är mörkt ute idag. I går var det mycket ljusare, men det är fortfarande vårväder. Nu ska jag sova med mina katter. Ha det bra.Glad

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Dödstrött, men det är i alla fall fredag och vår som sagt. Sköt er nu

majsan
0

Jättetrött och ska utfodra mina tvåbenta bihang som ska till skolan sedan tarjag nog och kryper ner under täcket en stund till..Eine: Hur mår dina små bebisar..Morgonpussa dem från mig..

Lullan1
0

God morgon! Nu är jag sen till jobbet igen, men jag måste ju bara kolla vad som hänt här sen igårkväll! Glad

I kväll ska vi ha en liten firmafest, Mexikansk afton, det ska bli jätttemysigt!

Ha en bra dag!

La_Joz
0

God morgon!

Håller med dig Eine om att tidiga morgnar är underbara (så länge man är utvilad)! Jag kan nästan känna lite ångest om jag sover för länge på morgonen. Då hinner man ju inte njuta av dagen lika länge!

Nu ska jag cykla till jobbet! Har jobbat in nästan 2 timmar i veckan, så idag tänker jag sluta redan vid 15:00!! Så skönt!

Imorn ska jag hugga enar hos min far ute på Tjörn! Passar givetvis på att leta redan på en fin som kan få bli katternas klätterträd!

Ha en underbar dag allihopa!

prinsessorna
0

GodMorgron!

Har kramat på min dotter på morgonen, druckit min kopp te (rött) sitter nu och surfar och ska bygga om lite på hemsidorna mina (till salu sidan) sen blogga en sväng mest troligt :) håller på redan att test bygger en hemsa för den framtida kissen :) kan inte låta bli…tycker om att bygga hemsidor…*skrattar*

Sen får vi främmande idag, kompisen med sin dotter kommer förbi (om dom orkar gå) Annars blir det en lugn dag, dom har påbörjat bygget av min inglasade altan!!!

//Mia

cherish
0

God förmiddag allihop!!

Här skiner solen ute, takdropp och allmänt glatt tillstånd! Allting hemma är packat inför utställningen, min dotter har fått jobba rumpan av sig för att fixa detta (hennes eget önskemål) och jag slutar om 25 minuter, hämtas av maken, inhandla mat på McDonalds och SEN - iväg mot Uppsala för att under helgen vara på X-kattens utställning i Tierp!!! :) Maken får stanna hemma med småbarnen, bara jag och dottern och en väninna drar iväg - tjejhelg!!!! Ska bo hos en cornish-kompis och förhoppningsvis träffa Anne.S ikväll - vi får se om vi hinner ner i tid för det! :)

Håll tummarna allihop för att allt går bra och att Phoebe kommer hem med Champion-titeln!! *skrattar* Jag tror ärligt talat inte det går så lätt men drömma får man väl??!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

A-M.H
0

God morgon! Här är alla sömntutor och nattpigga. Tidiga mornar alltid 05:30 när jobbet kallar och tidigare ibland när hungrig Alf kallarFlört.

Idag ska alla (två) bilar tvättas, har biltvätt i garaget så här är det hand tvätt som gäller.Phuuu.

Grymt avundsjuk på alla er som hann anmäla i tid till Tierp.Agh…Hoppas på fina titlar till era missar. Om inte så har man alltid en trevlig dag på utställning. En massa härliga katter att kika på och trevligt folk att babbla med. Fyyy vad avundsjuk jag är, fult att vara men jag är det i alla fall.

Ha en jättebra dag och utställningsdag i helgen.

Gittan
0

Goder afton säjer välan jag då

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

emiya
0

God natt önskar jag er alla då, efter en hel dag i sängen! Jag har feber och är sjuk, är bara uppe små stunder i taget. Njuter tillsammans med katterna av tystnaden ikväll, vi har haft hantverkare i lägenheten både igår och idag (målare och tapetserare) och kattaliven är oroliga, inget står på sin plats här hemma och en massa konstiga ljud förutom mattes hostande och nysande. Tur att husse är hemma och kan passa upp oss!

Leffe
0

Säger också god natt nu. Känner mig otroligt trött i kväll. emiya krya på dig.

Linda
0

God natt!

Lullan1
0

God natt! Nu är det dags att gå i säng efter en låååång dag, kom just hem från jobbet! Vi har ju haft lite fest, det var jättemysigt!