Norrköping utställningen
är det någon här som ska åka till norrköping den 2 och 3 Oktober? jag ska dit söndagen den tredje.Jag ställer tre egen uppfödda rexar.

Nix.Väljer att ställa på WCF i Tierp istället.Det är ju rexspecial där.(sen är jag lite anti mot Östkatten efter deras dåliga bemötande när jag skulle ställa La Perm där)
Stolt ägare till tre La permer
Jag ställer Z och Z båda dagarna om inget oförutsett inträffar 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag kommer är det meningen, även om min lilla tonåring är väldigt urvuxen just nu och mått bra av att växa till sig lite. Hennes mamma kommer också och det blir spännande. Har inte ställt henne sen SW förra året och så har jag med mig en liten lånekatt med. Vi får se hur det går.
Ska bli kul att träffas 
Hoppas ni får lika trevligt på Östkatten som jag vet att jag får på SNRF.Min nya kisse och hennes bror ska ställas,så bara det är roligt.Likaså en foderkatt som jag inte sett mer än som babykatt.Och Alex,Mari ,Mona och Monica kommer ,och det värmer mitt hjärta.Kanske även Leffe och Pysen visar sig!!Med så många plus är det inget svårt val för mig att välja utställning.Som någon skrivit, att ställa ut katt är bara en ursäkt för att träffas.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Som tur är finns det gott om trevligt rexfolk så det räcker nog på båda utställningarna tror jag. Ha en trevlig dag ni som ställer på WCF - Själv håller jag mig till SVERAK (och kanske CFA TICA om tillfälle ges).

..det är så få WCF utställningar per år så när det är SNRF så prioriterar jag..SNRF…dessutom så är det inte många cert kvar för min Gunvald innan han blir Fife Supreme..så jag väljer Fife-utställningarna med omsorg..
för de sista skälvande certen..
Ha det gott ni som ställer i Norrköping….och Ankie jag är fortfarande skyldig dig en kaffe med tilltugg..
ja visst finns det.Bara att hoppas att de kommer till den utställning man anmält till också.
Annars blir det att titta bland perserutställare och siamesfolk,där finns också många jag känner.
#4 Eine -
tack!
Nåja det blir ju i alla fall jag
, nakenkatt och Twiggy i Norrköping och alla fall de två senare är typiskt trevliga rexuppfödare :-) Så det blir nog bra tror jag!
jag måste nog säga att du är en väldigt trevlig utställare själv.
#10 Vad gullig du är
Vi får allt se till att ha riktigt trevligt vi som åker till Norrköping!
Jag har alltid tyckt att Östkattens utställningar är väldigt trevliga och har inte råkat ut för något tråkigt eller konstigt där. Men det är klart alla kan göra misstag, eller ha en dålig dag.
A-M. H Nog blir det tillfälle för den där kaffekoppen framöver - det tror jag alldeles säkert!
…eeeh å jag kommer också och umgås om jag får… med två rexkillar… om mina anmälningsblanketter hittar rätt denna gång ;o) De råkade hamna i Norge hos Östfoldskatten istället för Östkatten ;o) Tror det ska vara fixat nu
#12 Ni får det nog fint och bra,trots fadäsen som gjordes av er utställningssekrererare.Så tokigt det kan gå,och så bra det kan lösa sig..
# 12 Superkul! Så var det ju, att du anmält också … Jag har en mycket liten hjärna… emellanåt…
När jag skrev rexuppfödare menade jag ju egentligen rexfolk… Upptäckte den pinsamma missen när det gått en timme så jag kunde inte redigera inlägget. Förlåt, förlåt alla trevliga rexutställare som inte också är uppfödare…
Idag kom bekräftelsen! Skönt då vet jag att det ahr ordnat sig med mina anmälningar
Liugi får gossarna på lördagen. Alla crx:ar har samma domare på lördagen. Tråkigt på ett sätt men skönt med bara en domare att hålla reda på 
Ja vi har också fått bekräftelsen,min dotter fick Marie till sin Tequila Rose och det fick jag också till Metallica,Anthrax fick Mira.det ska bli jättekul.
Härligt att få bekräftelsen i sin hand. Jag kommer att sova över i Norrköping denna gång. Kändes lite för jobbigt att åka fram och tillbaka. Känns jätteroligt men lite pirrigt. Ingen av tjejerna är väl i kanonform och Gobi har ju inte ställts ut på över ett år så vi får se vad hon gillar det här. Maony… tja hon är en riktig liten rexslyngla just nu så vi får se (under utveckling känns det som på alla sätt). Kul ska det bli i varje fall! och så har jag ju med mig en liten extra katt också och det är ju alltid spännande även om det bara är "lånta fjädrar"…