God kvall/natt/morgon whatever!
Jag sitter med datorn i knat laaangt borta fran mina alskade katter. Borjar sakna dem och aker hem fran heta Arizona imorgon. Hur ska jag overleva den svenska kylan nu??? Jag ska ta med mig en fatastisk katt hem och jag kommer att presentera henne har for er snart!
Ha en underbar dag eller morgon eller vad det nu ar dar borta… det borde vara tidig morgon/sen natt. Vi hors snart!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon måndag!
Lönedag idag så det ska betalas lite räkningar ,handla gjorde vi igår så det slipper vi idag.Sitter här med en Tom i knät och en Colina på axeln.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon! Nu får du komma hem, Twiggie!
Inte åka bort sådär!
En sorgens dag för sverige. "Det blåser hårt, det blåser kallt, det blåser högervindar överallt". SD kan aldrig vara bra för sverige.
Idag blir det doktorn för Julia. 6-månaderskontroll.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Neeeej! Min tv gick sönder!! 
Med Vänliga hälsningar

#2 Jag håller med dig, det känns lite kymigt, men samtidigt är jag inte förvånad med tanke på den mediahets som rått under valet. Snacka om gratisreklam, all reklam är bra reklam för då syns man. Och i landet lagom får man inte vara för bra och för säker, man får inte slå sig själv för bröstet så mycket som våra partiledare gjort och gått ut med att de minsann ALDRIG ska samarbeta med SD, det retar gallfeber på folk och skapar en "jag ska minsann visa dem"-mentalitet. Inte hela anledningen naturligtvis, men jag tror att de fått många gratis-röster på det viset.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#4 Ja, absolut! Jag tror att en stor del av de som röstade på SD är sådana som förra valet röstade på andra "dumma" utomparlamentariska partier. Hade varit bättre att rösta blankt för de som bara vill visa sitt motstånd. Jag har tyvärr många vänner som röstade på SD. Flera av dem (alla utom möjligen en) vet jag är helt onisatta. Så synd!
Med Vänliga hälsningar
God dag.Skit.skit,skit ..bara jag sätter på TV ser jag val-skit..Min automatiska kanalväljare byter kanal så fort Äggen visar sig så jag slipper se dem.Feber har jag och orkar inte bry mig om mycket.Men jag är sååååå besviken på valutgången.Suck.Hoppas det blir nyval..
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Välkommen hem igen!
Ja det var verkligen ett skitval, det var verkligen det värsta som kunde hända som hände. helt otroligt hur folk kan vara så korkade. nåja. Ut ska dom iallafall, så mot 2014 hoppas jag folk har lärt sig använda hjärna, hjärta & förnuft istället för att titta i plånboken när dom röstar.
#0 Kul att du är påväg hem igen (nåja, för oss ialla fall
).
Hoppas att du haft det underbart!
Själv ska man ta ut sina aggressioner på dammsugaren snart. Regniga skitdag. Först obligatoriska innan-städ-kaffet.
Witches don't get mad, they get even.
Kanske ska tillägga att jag inte tycker det värsta är att SD kom in i Riksdagen.Det värsta är att vi har haft och har ett högerstyre som har dessa rasistiska/nazistiska värderingar under ytan.Men det har väl ingen missat?

Fast alla som röstar höger röstar inte med plånboken.
Jag är väldigt missnöjd över att SD kom in i riksdagen och tycker att det är fruktansvärt att fok kan överhuvudtaget rösta på ett parti som växt ur nazism och rasism… Ändå förstår jag inte hur du menar #9?
#10 Läs politisk historia
och sök de grundvärderingar som alltid funnits mer eller mindre uttalat i högerpolitiken.SD är ultrahöger och det finns anledning till att de kallas för det.
#7 Och jag tror också att man röstar med plånboken.För någon solidaritet med vårt samhälle finns inte i M. Jag tycker det är häftigt att betala skatt,precis som Mona S sade.

Välkommen hem Twiggy och spännande med nykomlingen.
Har nyss kommit från jobbet efter en 8.00-19.00 dag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Edit.
*never mind*
# 7 Ja, och det här egocentriska tänkandet gör att jag skämms över att vara bosatt i detta land som vi påstår är så bra. Varför är det bättre när man tänker på sig själv, sin familj, och sin framgång istället för på hur vi behandlar moder jord och våra medmänniskor? Det känns som allt jag kämpat för med SSU är helt meningslöst, varför lyckades vi inte nå fram? vad är det folk inte fattar? 90 % av all media är höger riktad och ändå kommer det upp både det ena och andra och som halvklar socionom blir jag mörkrädd för hur folk kommer se på mig när jag nu ska ut och jobba på försäkringskassan i höst med en blå regering som står bakom och bestämmer om vilka jag (inte) kan hjälpa.
I historien har moderaterna stöttat såväl fascister och falangister som nazister. Under andra världskriget uppmanade man t.ex folk att ange dem som gömde judar som flydde undan Hitler. Det här klippet visar att man än idag faktiskt har problem med nazister i leden.
Det här är ingen smutskastning och jag säger inte att moderaterna är ett nazistiskt parti, men moderater har ofta för vana att dra kommunist-kortet när man diskuterar med vänsterpartiet. Man tar gärna upp det här med kommunism när man inte har några argument (http://www.youtube.com/watch?v=CjmLgUYS0H0) på grund av vår historia. Det är inte bara Vänsterpartiet som har gjort misstag i historien, V har tagit avstånd från kommunismen (om och om igen) och bett om ursäkt. När ska Moderata samlingspartiet göra det samma?
Jag röstar stolt på Rödgrönt…..
Denna är bra.
Mitt tidigare inlägg (# 14) var riktat till # 11 eine och inte till mig själv haha.
Nu är vi hemma och resan hem var fullständigt vanvettig!!!!! 
Stackars Fnattis sover fortfarande djupt efter 40 timmars stressupplevelser! Usch!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hon är så fin din Fnattis och villket härligt namn
Fnattis