SNRF 2-3/10
Idag kom inbjudan.Det är ju Rex-special på lördagen så jag hoppas att många krulliga katter kommer.Själv har jag anmält tre.Stella,Tom och Colina.Det ska bli toppen skoj.
Stolt ägare till tre La permer
Jag kommer med 2 (min klubb ju!
) förhoppningsvis kommer några av katterna från min kullåxå förrutom andromeda..
Det blir två italienska domare en rysk och en från Holland.
och som sagt REX special på lördagen - hoppas precis som Monica att fler hittar dit! Det roliga med Specialer inom WCF är att om vi får ihop mer än 15 rexar (det ska vi väl fixa? ) så tävlar vi som egen kategori och vara med om att tävla om titeln "Best over all" med de tre andra katterna (tot bästa ungdjur, tot bästa kastrat, tot bästa vuxen - alla raser!) som vunnit sina kat.
SÅ den rex som blir bästa rex kommer tävla mot de tre andra katterna om att bli bästa katten totalt alla raser för den dagen :)

#1 Ser det ut att bli knapert med rexar så säg till så fixar vi några till men 15 ska väl knappt vara något problem.A-M har två jag har tre du har två och Toms matte kommer med sex har jag för mig.Det blev ju nästa 15 bara det.
Kanon och det kommer förhoppningsvis några fler som jag vet om :)

Kul! Var hittar man inbjudan?
sen kommer Eine med ett gäng olika rexar
#4 Jag försökte ladda upp inbjudan men har den bara som ett Word doc. just nu och iFokus accetperar inte sådanna.. väntar på att få den som en pdf och då lägger jag ut den.. men jag kan maila över den om du skickar ett mail till mig på alexemt@hotmail.com
#5 japp! Och det kan bli många färger också..Och alla utom en av mina CRX är vitfläck.Tar jag med German så är det utan vitt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Här är inbjudan till Tierp 2-3 oktober.
#8 tack,jag undrade precis varför jag inte fått någon
eine klart du ska ta mer GRX!!
Stort tack Fiia, jag har ingen pdf omvandlare i min dator hemma!

Men visst har du fått en på mail idag?Du står på samma lista som jag.
undrar om inte jag har skickat den till dig Eine åxå idag… kanske jag har en gammal email?..

A-M..kommer med två.. i grupp 1..inget med vitt alltså
….Martin killen kan bli WCF IP..och Gunvald divan kommer som WCF GIP från Norge hoppas jag i all fall…
…har både anmält och tömt penningkontot..
..väl mött i Tierp..

Nu har jag anmält två katter till.Efter mycket velande hit och dit.Nu vet vi ju hur många katter det går in i A-M s bil 
Om jag och Pysen är pigga så ska vi två gamla gubbar försöka ta oss dit

#15 Då håller vi tummarna för det.

3 rexar och en skogis kommer med mig på lördagen
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Om jag inte sagt det,så blir den en Crxbaby,en vuxen Crxhona och en vuxen Grxhona,tror jag

3 crx juniorer och kompisen kommer med sin fina huskatt på söndagen

Är det för sent att anmäla sig?

Maila Maria och fråga.

#20 Jag har gjort det. Tack :-)
fram till den 15 september kan man efteranmäla till Tierp!
maila anmälan till Mia :
anmälan och pm finner du på www.snrf.org!
Detta är en liten show och vi har nästan börjat få fullt! så alla rexar som kan - KOM! speciellt på lördagen så vi kan ha en super rex special!!
kan vi locka liiite fler rexar, vi har så vi får en bra special, men vill gärna ha fler :)

Nu har jag fått bekräftelsen .Härligt nu är det snart dags!