UK i oktober
Vilka kommer?Tydligen så finns det 100 platser för kat 3 katter så det gäller att vara tidig med sin anmälan.
Stolt ägare till tre La permer
Hmmm…. Oktober.. Jag tror inte vi kommer. Min nya katt kommer förhoppingsvis att ha smått då.. och Sue också kanske… Hmmm… Har nog inget att ställa…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag hoppas att kunna ställa Tom då.Har flyttar ju in 11/9 så det ska väl fungera.Om man nu får plats vill säga.Håller på och fyller i anmälan nu och tänkte lägga bevakning på betalningen så att det går in på rätt dag.
#2 Nu har jag skickat regnr till din mail

Toppen då ska jag se till att göra klart anmälan både till SNRF och UK samt till Järva som tyvärr är lite krångliga då de vill ha ett intyg på att katten är under reg tillsammans med anmälan.Nu går det ju inte så då får de klara sig utan den helt enkelt.
Jag tänkte regga dem om ca en vecka och hoppas få rätt färg på Tom direkt.. Kan vara creme eller röd maskad.. Kan man inte skicka in intyg i efterskott till Järva..

#5Jo jag skickar in det när jag reggat honom på mig.Har lite svårt att förstå varför de vill ha in intyget när man anmäler katten.Okej när man ställer den men vid anmälan .Jag skrev crem på anmälan nu blir det fel så ändrar jag väl bara.

Jag hoppas vara en av de 100 som får plats! Har redan skickat anmälan till min klubb och lägger in en bevakning på betalningen,mer kan man ju inte göra.
Knepigt av JKK att kräva intyg om att katten är under reg. redan vid anmälan.
Någon som vet om UTK-hallen ligger centralt i Uppsala? Har för mig att någon sa att denna utställning skulle vara "ute på landet".
Jag hade tänkt anmäla men det visade sig att jag skulle fota på Landsort den helgen. Inte så dumt det heller. Hoppas ni kommer med. Håller tummarna.

Centralt vet jag ju inte om jag skulle kalla det. Men det ligger ju inte Allianshallen heller.I så fall ligger ju UTK hallen närmare in mot stan.

#9 men inte ute i bushen i alla fall!? 

Nej då du kör bara lite längre på vägen in mot Uppsala och sen är du där.Det är nog cirkus 1-2 km från Allianshallen in mot stan.

#11 du är som vanligt guld värd! 
Jag ska ställa ut någon,det blir ingen lång resa för mig
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Nu är det klart med lokal.Jag kan ta bussen hemifrån och dit.Får gå en liten bit på slutet men jag har ju bara en katt med mig så det blir inga problem.

Nu är domarfördelningen klar.Tom får Sirpa.

….tror killarna kommit med..Alexey får de..och jag är nöjd..nåt annat kan jag verkligen inte säga..han har dömt Martin en gång tidigare..men aldrig min Diva..Gunvald….ska bli jättekul at höra vad han tycker när han får se båda killarna….ska bli så kul Monica att få träffa din fina Tom snart..

Ja om bara Toms papper är i ordning tills dess så får du se honom.