Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkatter-i-nöd
Läst 243 ggr
Leffe
0

GLÖM INTE

Tredje avsnittet av Hitta hem i kväll

majsan
0

nix  sitter bänkad då framför tv och påminner mina katter om hur bra de har det..Glad

Lullan1
0

Jag har också bänkat mig!

Daniella
0

Jag kommer garanterad att titta

Anna77
0

måste kolla jag med!!

Lullan1
0

Åh vad jag grät… blir så tagen av att se djuren lida! Tänk att folk kan ha det så hemma? Och dessutom ha katter och hundar mitt i all misär, det finns inte ord… Gråter

Leffe
0

Börja tycka att det handlar för mycket om de där 150 småhundarna där allt stod i tidningarna när det skedde och vad som hände sedan

Lullan1
0

#6 Jo, fast jag tycker det är jättespännande ändå! Jag har helt missat det stora beslagtagandet av småhundarna så jag är nyfiken på vad som kommer att hända.

Men jag vill se meeer katter i programmet!

flis
0

Jag skulle också vilja se mer katter. Trots allt är det ju fler katter än hundar som behöver nya hem. Men det kommer kanske.Det som förvånar mej är att dom kunde ha så många hundar som är skälliga utan att bli upptäckta tidigare.

EvaG
0

Jag börjar tröttna på pogrammet. Får ingen feeling föe det. Det ger ingen engagemang. Det enda jag hittills reagerat känslomässigt på är blandrashunden de fick lov att avlivapga höftfelo ch så blev jag arg på Kattstallet när de släpper ut en rädd katt till en hund i ett rum där kattstackaren inte kunde dra sig undan.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Aje-T
0

Jag tycker det är jättebra! Visst kan man göra det ännu bättre men huvudsaken är att det görs ETT program som tar upp hur svårt många stackars husdjur har det och framförallt ger en tankeställare innan man skaffar en liten söt semesterkattunge.