Måttligt road..
Min goa CRX tjej Miss M är måttligt road av att bli kramad av vår sphynxkille
Robbie som han heter bara älskar att krama både oss & katterna i vårt hem.
Miss M är en fin dam & är mycket fundersam över dessa kramar som delas ut allt som oftast
Men hon har kaputilerat för han är svår att bli av med…..*ler*
Men vi tvåbenta tycker det är sååå mysigt när han gör detta
//Maria
Å vilken gullig bild!
Jag hade viljat bli kramad av honom
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Men gud så sött!

Det ser jättegulligt ut.Om dina katter leker lite hårdhänt är det inte lätt att nakenfisen får rivsår då?

Gud så söta!
Fast jag förstår att Miss M är måttligt road. Hon insåg ju genast att det inte är värt att lägga krut på en katt utan päls.. Inga lockar! Fel ras!Rexflickor vet vad som är rätt för dem.Här flirtas inte med locklösa…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag tycker de är jättesöta tillsammans!

Flis…Angående rivsår så är det inte så farligt faktiskt..och jag är själv förundrad över att det blir så få..
Dom som de får läker ofta fint, min stora kille Ozzy har ett litet ärr på ryggen efter att han & min andra hane hamnade i ett riktigt slagsmål
Han fick detta enda sår medans min pälsade katt hade djupa sår i huvudet & kroppen som fick behandlas med pencillin..
Eine…Nä hon är bestämd på den punkten att bara lockiga killar har tillträde..det ser faktiskt ut som hon ska spy ibland då hon tittar på dem..
tack alla för gulliga kommentarer…
//Maria
så himla cool bild!! Fina kissar

Ursöta katter! Tänk å få en sån ordentlig kram! Han måste vara full av kärlek som bara vill ut!!
Gud vilken härlig bild!