"fula" foton
Ni lägger upp så fina bilder på era rexar här :)
Så jäg tänkte lägga upp lite "fula" bilder på min Lola bara för att *hihi*
Lägg gärna upp era "fulingar" också!
Här är en serie om hur lola ser ut när man väcker henne!
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
som sagt i din andra tråd… några "fula foton" ser jag inte 
Haha fin katt med skumma miner/poser XD
Har lite andra nånstans…. *leta*
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Eller hm… Man kanske inte får lägga upp bilder på andras katter… Är bilder jag tog hos uppfödaren… Ska fråga henne om jag får använda bilderna :)
Vad har hänt med hennes öga? Hon kniper lite på vetekudden.Eller det är kanske blixten?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Åh gulliga Lola! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Håller med. Jag kollar på fotona och jag ser inget fult. Hon är ju precis jättefin :) Fast jag fattar vad du menar med skojiga poser :) Men oavsett ser jag bara en väldigt snygg tjej.
*** Qui vivrqa verra ***

#13 HAHA snygg bild!!
#10 Nä inget fel på ögat… men hon har en förmåga att ibland blinka med ett öga itaget… Knäppkatt :P
#12 haha därför jag satte situationstäcken på fult för det är ju inte fult på riktigt ^^
Åh är så kär i denna lilla tjejen!! <3
Hon är en go katt! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com