DÄK, Borlänge 25-26/9
..passar på att skriva vid lånat internet..då mitt är på vila till 20
..
Vilka kommer till DÄK…,jag kommer med två svarta killar..Fife GIP & WCF GIP S*Jazz-Annas Georgy Porgy.."divan Gunvald"..samt FifeIC/IP & WCF PR & CFA PR S*Jazz-Annas Charlston..lillgrisen Martin..
Har fått Glenn Sjöbom på lördag och Marie Westerlund på söndag och kan säga att jag är nöjd…tveklöst..

Ska även deltaga i buffén på kvällen så det blir verkligen en helhelg..ska bli kanon..

Lycka till.
Stolt ägare till tre La permer

Jag kommer med "fulingen" S*Jazz-Annas Misabel och vi har fått Francoise Milcent på lördagen och Glenn Sjöbom på söndagen. Kan ju säga att jag är till hälften nöjd
Ska också på supén på lördag kväll, ska bli superkul! Ska också bli jättekul att få se grabbarna svart 

Hej!
#0 och #1 Så kul att höra att ni kommer. Skall bli kul att träffas igen.
Jag kommer "bara" med mina två vildbattingar Topaz och Cissi i klass11. Synd att jag inte har med Stacie denna gång, då hade vi haft en BIV kastrat (även om den självklart gått till någon av de snygga grabbarna så hade det ju varit kul).
Jag har inte kollat domare, men eftersom jag också har en grupp 1:a så har jag då Glenn på lördagen, vilket blir bra, men vilken Cissi har fått har jag ingen koll på.
Skall bo där ni äter på kvällen, men har inte bokat in mig på middagen tyvärr.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vi kommer oxå, jag och Line för vi samåker med Ingela! Med oss har vi SE*Ullisfjallis Desdemona La Mouche och S*Shaneequas Agánonhi. Ska bli jättekul att träffa kattfolk igen!! Tror vi har Lotte på lördag och Glenn på söndag.
Vi bor på samma ställe som Ingela (såklart då) och förväntar oss en upprepning av förra gången - plankstek och varm choklad med vispgrädde som dryck. Alltså åt Ingela. *asg*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Vi kommer också, med oss har vi SC S*Rex Dandy Ben-Gali the Blacksmith (Gråis), GIC FIN*Mestäkansan Corleona (Moi), PR DK*Loveid Skies Of Arcadia (Skrutt) och SE*Ullisfjallis Esmeralda Gråisdotter (Essie). Jag har inte hunnit kolla domarfördelningen. Ska bli kul att träffas!

Jag kommer med tre pojkar. Ingen supé för mig, jag tänker "göra Borlänge by night i stället" eller nåt…