CRXtjej söker nytt tjänstefolk
En creme och vit tjej född 20051211 söker nytt hem då dess ägare har utvecklat allergi.. Hon heter S*Faries My beautiful Reward och är efter min Kazimirez Näckros(Sippan och S*Kallibunkers E.T.Phone Home..Hon är alltså 15 månader gammal..Hon är fertil och kan gärna ställas ut .Omplaceringen och försäljningen kommer att gå via mig som uppfödare då jag gärna har koll på vart mina bebisar hamnar..Nuvarande ägare ska skicka mig kort inom snart så jag kan visa henne ..Enligt de så är hon väldigt söt och välpälsad…Kan också se hennes systrar på min hemsida Nappis och Doris…
Lägger ut kort på hennes mamma och pappa nedan

Synd att jag inte har plats för tillfället!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
önskar henne lycka till!!!

Åh! Hon är en riktig sötnos på bilden du har på din hemsida! Hoppas verkligen det går bra med omplaceringen! Borde ju inte vara några problem med en sån gullig tjej!

Jo, majsan! Hon finns med under tidigare kullar! Jag har allt studerat din hemsida och dina fina katter!! 

Haha..du kan mer än jag..
Skämt å sido..trodde du hade blandat ihop henne med min Doris
Hoppas det ordnar sig.

Å nej, majsan! Kan inte blanda ihop nån katt med din Doris! Hon är min absoluta favoritkatt, så om hon är borta nån dag, så kan du börja med att leta i Göteborg…
Blev kär i henne innan jag hade någon cornish själv! Såg henne första gången när hon blev månadens cornish i januari!

men men vilken vacker tjej hon är majsan, hoppas du hitter bra hem åt henne

Hoppas att du hittar ett bra hem till henne! Ibland är det inte svårt att hitta bra hem på detta underbara forum…

Liten avstickare..om ni ser korten ovan på henne så undrar jag om jag felreggat henne..Är hon inte röd och vit..hon är reggad creme och vit
men jag tycker att hon har väldigt stark färg för creme??

#13 Inte heller svårt att hitta underbara kissar som älskar en så mycket att de mer än gärna delar med sig av sina fisar…
Ångrar inte en sekund att vi tog hit lilla Fisan!
#14 Jag kan inte mycket om färger, men jag håller med dig om att hon är lite starkare i färgen än de creme jag har sett. Men vad vet jag… Vacker är hon i alla fall!!

Bea har redan igår fått ett nytt hem och ska flytta till en god vän till mig..Kunde inte bli bättre
GRATTIS….
Visst går allt som på räls ibland!?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad skönt att allt ordnade sig till slut!
Måste bara få säga att Gordon är sååååå snygg!
#16 Vad roligt att hon ska få komma till S, blir ett kanon hem till tösen!! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
vad smidigt det löste sig!! Vad bra!

Ja..Ibland så går det precis som man vill och nu ska jag suga på den karamellen för det händer dock inte för ofta..
Ett superhem får hon iallafall och det känns väldigt bra då vi har en så god kontakt…Jag kan bara önska nya betjänten LYCKA TILL