God morgon måndag 13 augusti
hejsan allihop idag är det måndag igen.Har legat till sängs i flera dgr men idag ska jag jobba och det ska bli riktigt kul att tträffa vännerna på boendet igen.Har haft njurbäcken inflammation och fick bege mig akut till sjukhus i förra veckan och sedan vart det säng läge.Inget kul alls,men tur man har de fyrbenta som sällskap när man blir hemma.det är skönt med en varm sphynx under täcket.ha en bra måndag allihop.agnetha.
#0 Vad skönt att du kryat på dig.
Här regnar det, men som vanligt så var det öppnandet av balkongdörren som kom först. Sedan ville de ha mat. Så har dagens början blivit för katterna här hemma. Innan mat ut på balkongen. Katter får precis som oss människor vanor
Sköt om er

#0 Åh, fy! Njurbäckeninflammation hade jag när jag var gravid. Inte kul alls! Fy så ont! Krya på dig!
Här är det regningt och man längtar till varmare bräddgrader.
Twiggie sitter på planet till Arizona nu och man är ju inte lite avundsjuk på henne!! 
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
# Oj! det lät mindre trevligt! Ta hand om dig!

Fixar och trixar med lite av varje.Har en liten småkrasslig Stella här hemma just nu.Det ingick inte i min plan att ha en krasslig katt och en nyinflyttad kattunge samtidigt men ibland sätter ödet käppar i hjulet.
Men Tom skuttar lyckligt runt i huset och Stella är isolerad i ett rum och det står en flaska sprit på insidan av sjukrummet och en på utsidan.Mycket spritande blir det.
Idag har jag även fixat med Toms blodrupppering är väldigt nyfiken på vilken blodgrupp han har.
Tack ännu en än gång Mari för en underbart vacker och trevlig lillpojke.
Stolt ägare till tre La permer