Uppdaterat Pawpeds...
…med nya scanningsresultat, några få bara men de är normala! Andelen drabbade katter sjunker fortfarande så sakteliga - härligt!!
Jag scannade 3 av mina hos Anna Tidholm 100617, varför finns inte de med? (det har ju gått mer än 60 dagar…)
Samma för mig. Jag scannade tre katter hos Anna Tidholm i maj i år och ingen av dem är är med - alla resultat normala. Även pappan till min kull är scannad normal av Anna i maj. Hur ska vi göra för att få in våra resultat?
Kopior på resultaten har jag självklart här hemma. Men visst vore det trevligt att få in resultaten i databasen…

Min hona scannades i december och är fortfarande inte med.
Skönt att höra Anna att våra små rexar fortsätter att må bra.
Det var enhel radda med kända katter bland de uppdaterade 

Superskumt!! Jag har hört från flera håll att det saknas resultat, ska kolla upp det!

Mina resultat (från januari) har inte heller kommit in, trots påminnelser.

#6 Har du kontaktat registratorn i Frankrike?

Nej, pratade ju med dig och du kontaktade henne, fick ju till svar då att jag skulle be dem skicka in igen.

#8 Ja, jag kollade igenom min historik nu. Har du möjlighet att scanna resultatet och maila till mig?

Hmm, ska kolla upp det. Det finns ju hos kattungeköpare. Återkommer. = )
Any idea why my girl's (GIC Alchemist Roma, CRX f 33) result is still not there? She was scanned 2009-11-25 (same day as her boyfriend Duncan de la Forêt D'Avalon). They are both normal and both results were sent, but only Duncan's result is in Pawpeds?

#11 I don't know, can you send me a scanned copy of the results?
Anna, betyder det att alla vi som inte fått in våra resultat ska skicka in resultaten till dig?

#13 Ja, det kan ni göra
Kan det vara samma problem här som på sphynxhalvan?! Där är det ett bugg i programmet som gjort att vissa resultat som lagts in har försvunnit….
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#15 Nej, hon i Frankrike har inte fått resultaten från veterinären
Nu har jag mailat dig mina inscannade resultat + lite stamtvalor och titlar. Mer kommer.