Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettsjukdomar-och-andra-bekymmer
Läst 870 ggr
AnnaS
0

Uppdaterat Pawpeds...

…med nya scanningsresultat, några få bara men de är normala! Andelen drabbade katter sjunker fortfarande så sakteliga - härligt!!

Dolleminas
0

Jag scannade 3 av mina hos Anna Tidholm 100617, varför finns inte de med? (det har ju gått mer än 60 dagar…)

[Silkwaves]
0

Samma för mig. Jag scannade tre katter hos Anna Tidholm i maj i år och ingen av dem är är med - alla resultat normala. Även pappan till min kull är scannad normal av Anna i maj. Hur ska vi göra för att få in våra resultat?

Kopior på resultaten har jag självklart här hemma. Men visst vore det trevligt att få in resultaten i databasen…

cuba
0

Min hona scannades i december och är fortfarande inte med.

LinusCRX
0

Skönt att höra Anna att våra små rexar fortsätter att må bra.

Det var enhel radda med kända katter bland de uppdaterade Skrattande

AnnaS
0

Superskumt!! Jag har hört från flera håll att det saknas resultat, ska kolla upp det!

Strawberrygirl
0

Mina resultat (från januari) har inte heller kommit in, trots påminnelser.

AnnaS
0

#6 Har du kontaktat registratorn i Frankrike?

Strawberrygirl
0

Nej, pratade ju med dig och du kontaktade henne, fick ju till svar då att jag skulle be dem skicka in igen.

AnnaS
0

#8 Ja, jag kollade igenom min historik nu. Har du möjlighet att scanna resultatet och maila till mig?

Strawberrygirl
0

Hmm, ska kolla upp det. Det finns ju hos kattungeköpare. Återkommer. = )

Kmedist
0

Any idea why my girl's (GIC Alchemist Roma, CRX f 33) result is still not there? She was scanned 2009-11-25 (same day as her boyfriend Duncan de la Forêt D'Avalon). They are both normal and both results were sent, but only Duncan's result is in Pawpeds?

AnnaS
0

#11 I don't know, can you send me a scanned copy of the results?

[Silkwaves]
0

Anna, betyder det att alla vi som inte fått in våra resultat ska skicka in resultaten till dig?

AnnaS
0

#13 Ja, det kan ni göra

kissan78
0

Kan det vara samma problem här som på sphynxhalvan?! Där är det ett bugg i programmet som gjort att vissa resultat som lagts in har försvunnit….

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

AnnaS
0

#15  Nej, hon i Frankrike har inte fått resultaten från veterinären

[Silkwaves]
0

Nu har jag mailat dig mina inscannade resultat + lite stamtvalor och titlar. Mer kommer.