Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 968 ggr
Salmissra
0

God morgon fredag 10 september!

Morrn morrn!

Gör mig redo för en förmiddag i stallet. Min sambo är i London och jag är mer eller mindre mörkrädd så jag lånade syrrans hund igår så jag slapp sova själv!

Juno var väll sådär nöjd….

Allt har dock gått bra denna gången och vi har sovit alla tre i sängen ihop. Juno mellan knäna och Tuff vid huvudet.. (En liten hund är det)

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Nu börjar det dra ihop sig.Imorgon kommer Tom.

Idag ska ägnas åt veterinärbesök .Lillgrisen ska bli av med kulorna och Arcona ska besiktigas.

Ha en trevlig fredag alla kära vänner.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Nu har jag fixat Toms försäkring och betalt honom.Nu är det en lång väntan till imorgon när jag får hem honom.

LykkeLii
0

Idag ska jag inte lägga så mycket på plugg!! Utan idag blir det städning och fix innan klippningen.

Någon som har tips på hur man kan sätta upp tyg utan att åvärka för mycket på väggen? Den ska även tåla att katterna kan krypa bakom den.

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Heaven1
0

#2 Villken TomObestämdFlörtTungan ute

Han räknas landa på Uppsala mark runt kl 16.00 imorgon…Skrattande

Eine
0

God morgon

Väntar in Joyce nu,det ska bli underbart att få pussa på henne på riktigt!Och så väntar och hoppas jag på att mina vänner kan komma som planerat.

Sköt er och sköt om er denna fredag..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

lyllos er Eine och Monica! Inte ett dugg avundsjuk - nejdå inte sånt här inte!!Tungan ute

Monica har Arcona funit eget hem?

Har fått min jobbtelefon idag IPhone 4!!! hm väldigt tekniskt… tog mig lååång stund att över huvud taget få in simkortet i telefonen!! Hur skall detta sluta?

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

#6 Ja det ser så ut de kommer hit en familj på måndag och tittar på honom.och känns det bra så flyttar han till Stockholm.Eftersom att vi ändå skulle till veterinärn idag så får han följa med och fixa besiktningen.Blir han kvar så har vi sparat in en resa till stan.

Xenomorphs
0

Om man kan tillåta att göra två hål i väggen så kan man skruva fast en lång trälist och sedan kan du häfta fast tyget med häftpistol i listen. Då sitter det ordentligt på väggen men hänger ändå fritt så att katterna kan leka både framför och bakom.

-- Eternity is a very long time --

[Wideudde]
0

Goddag!
Ligger här och myser av början av helgen tlilsamans med två katter i knät

MonicaLagerquist
0

Nu är vi hemma med en kul-lös LillGris och en nybesiktigad Arcona.Allt har gått bra och LillGrisen mår riktigt bra.

Eine
0

#10 ojoj aj…lille gubbenKyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
0

Nu har 4:e kattungen, Gustav flyttat. Han kommer att bo i Göteborg. Bara Gulliver som inte har fått något nytt hem.

Lycka till med katterna, Monica och Eine

AlexH
0

Sitter och poppar musik… på min nya jobbtelefon en Iphone4 :) det tog hela dan att förstå HUR man överhuvudtaget kommer in i den!!!! Nu har min man hjälpt mig att köpa musik…. tror inte jag har lyssnat p musik de senaste 15 åren… Har en ny Idol-kärlek… Rasmus Seebach, en dansk helt ljuvlig röst och ja!! Danska är ett helt underbart språk.. jag blir nykär när jag hör honom sjunga :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Silkwaves]
0

#13 Min man köpte en iphone4 förra veckan och jag har knappt fått loss honom från den sen dess. Glad - du måste testa Spotify på mobilen - helt suveränt - all musik finns tillgänglig. Jag är helt såld.