Läckerbitar söker nya hem!
Så söta!!!
Hoppas du hittar bra hem till dem alla!
De är verkligen söta
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Jättesöta, särskilt den med en massa choklad runt munnen! ;-)

Hejsan moster!! Pussa dom små sötisarna från mig!!*puss*
Min kompis hann inte ringa dig, hon hade fullt upp å när hon kom på att hon skule ringa dig hade klockan blivit läggdags
men det kommer hon göra så snart du kommit tillbaka från stockholm!! Hon är bestämt lite förälskad i "chokladkakan" tror jag
han med en liten stjärna i pannan! Diesel hälsar och tackar för senast!!
så underbara jag bara dööör!!! Fler bilder! vill ha vill ha!!!!
Jag vet att uppfödaren just nu har lite trassel med datorn, men jag lägger snart in bilder som jag har.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tack Eine! Det är alltid kul med bilder!

oj dem är verkligen jätte fina skulle verkligen vilja komma och titta men vi har inte bestämt än när vi ska skaffa katt men dem är underbart söta
Jag vet att leverans kan ordnas till åtminstone Uppsala och Örebro om någon blir sugen.
Så fantastiskt söta!
En hona är såld till Finland nu!
Så söta och vi som letar en rex misse *L* fins det någon hemsida, måste kolla om det fanns någon länk eller så *L* vill se mera vill se mera…
Mia
Gå in på min hemsida, Kattungar hos vänner http://www.djaknenscattery.com
där finns bebisbilder.Eller så får du kontakta Ele på hotmail. PMa mig i så fall.Jag vet också om en liten kattkille i Stockholm..
Hej!
vi söker ju en katt som endast sällskap, inte utställningar!
Vi bor i Norrbotte…Men jag kikar gärna på bilder och läser gärna om massa katter…Men det behöver inte vara en kattunge, vi ska ju kastrera den…
Mia

Hej!
råkade till detta site, och den lilla Elica ville helsa från Åbo:-) (#17)
Som hennes nya ägare vill jag bara tacka så mycket både Eine för hennes hjälp och LillOyhas för det gulligaste rexhonan som det bara finns.
Som komppis har hon en kastrerad hane som fyller ett år i några dagar och kissorna har faktiskt hittat varann…
Ha det så bra med rexarna
häls. marketta
#21 Hej Marketta! Åh så roligt att höra att allt gått bra. Så fint de har tillsammans de två goskatterna. Det syns lång väg att de trivs ihop.