God Morgon torsdag
Solen skiner.Förmiddagen ska tillbringas i syrummet och eftermiddagen i lingonskogen.
Ha en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Inte mycket sol här inte, men varmt är det. I dag blir det en tur till Gävle och förhoppningsvis lite snickeriarbete därefter.
Ha en bra dag!
God morgon!
Efter en jobbig natt grydde den nya dagen men sol och klar luft.Underbart.Idag blir det bara lite städning och enkel matplanering inför helgens besök,förutom det rosettpyssel som blir vissa dagar.
Sköt om er och förät er inte på tunna frasiga pannkakor med hemlagad jordgubbsylt och vispgrädde,det är ju torsdag igen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Idag ska jag få prova ett annat jobb. jag hoppas det går bra
Har knappt sovit inatt då man är så nervös+ att bebisarna låter såklart.
ska vara där kl halv 11,
Bebisarna har provat mjukmat och 2 tycker det var jättemumsigt men de andra vill hellre ha från Tyra.
ha en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

En sån vacker morgon med dimma över ängarna och rådjur som stod å betade. Sedan in till Centrala Sthlm med pendeltåget där det luktar illa från staden och folket. Huu, jag vill så gärna jobba deltid så att jag slipper åka in hit till stan varje dag. Längtar efter helgen då jag ska rida, plocka svamp å plantera lökar som jag köpte för bra pris den sista timmen på trädgårdsmässan i Taxinge i söndags. 50 krocuslökar för 100kr, lika för Nachisser å Allium så nu ska det planteras ca 150 lökar som ska i jorden. Det gör det fint till våren.