Mellansvenska kattklubben resultat!
Igår var vi i eskilstuna med Chilly Willy och Zingo.
Chilly blev Ex 1 och Zingo blev Ex 1 NOM. Båda hade martti peltonen och Zingo hade massivt motstånd av 6 fantastiska kattungar i nomineringen. Vi är stolta och glada även om det inte blev någon BIS denna helg 
Jag vet att några till här från forumet var där och kanske har resultat att dela med sig av 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis grattis
Jag var där med Solomon och en av kattungarna Gizmo. Jag hade Martti P till Solomon, han fick sitt CAC. Men Matti sa att Solomon inte kommer att klara dom högre klasserna,
Gizmo fick Ex1 samt var uppe för nominering, Men det var britten han gick upp mot som gick till panel.
Sedan fick jag bara åka hem med Solomon. Gizmo stannade kvar hos sin nya familj. Veterinären var så snäll och besiktigade honom där på utställningen.
Så jag är nöjd med helgen
Jag glömde säga grattis. Oavsett vilken vithetsgrad din katt är så han väldigt fin.
Grattis,roligt att det gick bra.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis till fina resultat.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis till fina resultat. Jag måste ha sett dig men inte vetat att det var du lockar, jag gick assistent hos Martti. Och jag hann bara få en kort glimt av Solomon, det var så mycket annat att göra just då. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
dagen började med att jag vaknade med feber,bara att ta imprentabletter och stiga upp.dagen var jobbig,men det gick,frågade om jag kunde få åka hem på em men det gick ej,så det var bara att kämpa på.vart ej heller så imponerad av mina resultat en x1 och en x2 bättre har det ju gått.men det var ändå trevligt.

Grattis till de fina resultaten! = )
Grattis till resultaten!

Vi var också där så jag kan skvallra om våra resultat.
S*Rex Dandy Poker Face, Ex1 och BIV-T
SE*Ullisfjallis Esmeralda Gråisdotter, Ex1 och BIV-T
DK*Loveid Skies of Arcadia, CAP och Premier 

Grattis allihop till helgens fina resultat!
Jenny - kul med en BIV i grupp 6! Vad hade hon för motstånd?
Men Twiggie, din katt är ju den katten man vill stoppa ner i väskan och ta med hem.
Grattis till er andra! (och du med!)
Grattis hela gänget! och Solomon, Solomon … om jag minns rätt var han i panel på förra utställningen… Är rätt säker på att vi får se killen i betydligt högre klasser framöver. Lite tonårsrondör…är min gissning 

#11 Ja verkligen, jag trodde inte det skulle vara så många i grupp 6, men Essie har haft konkurrens de två senaste utställningarna. Kul med fler grupp 6 kissar!
Det var en vuxen hona, Skrutts brorsdotter och en hane i klass 11, minns inte vad han hette
om BIVen.
Grattis!!! 

Resultaten ligger ute på MSKs hemsida.
Stolt ägare till tre La permer