Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 685 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 7/9

Nyss uppstigen och nu ska jag fixa lite och baka en kaka.Om några timmar kommer LillGrisen hem efter sitt långa besök i Kumla.Q skriker för full och jag hoppas att de ska få till det denna gången.

I övrigt finns det ju en del att sysselsätta sig med.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Uppe med tuppen och har plockat ur en diskmaskin samt kör en till nu.. Vem använder så mycket kläder här hemma?! haha….

Jag ska ut och promenera sen för idag har jag ett mål! Till mammas jobb och skriva ut massor med utställningsanmälningar och andra papper!

Ikväll blir det dressyrspecial!!!! Woho!!!

Ha en bra dag!

zoolatri
0

God morgon!

Jag mötte vicevärden i dörren när jag begav mej till tåget för en stund sedan. Han håller på och tapetserar om vårt vardagsrum och han var imponerad över de kärvänliga katterna som inte lät honom arbeta ifred;)

Ahradia
0

#1 kör du kläder i diskmaskinen? ;)

Själv sitter jag och väntar på rörmokaren som skulle komma "i början av veckan". Vilket verkar kunna betyda när som helst t.o.m onsdag…

Jag tänker ialla fall unna mig en shoppingtur på växthuset så man kan sitta och höstpyssla sen. Rörmokare eller ej!

Witches don't get mad, they get even.

[Wiveka]
0

Jaha, fortfarande superförkyldObestämd så det blir ingenting av med nånting. Orkar inte med annat än att släppa katter ut och in och ut och in och….

Så ridningen ikväll blir det inget av medGråter

Mona22
0

Usch va trött man är då kissungarna håller en vaken nästan hela natten.Tänker inte sova hemma inatt.

Insåg också i morse när man skulle duscha att idag skulle varmvattnet stängas av för underhåll , det var inte trevligt att försöka duscha i iskallt vatten.

Världens sämsta dag idag. Vill bara lägga mig och försöka sova något.

Leffe
0

Här är det förkylt och genast blir det problem med andningen. Katterna passar på att njuta i solen på balkongen

Sköt om er