Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 599 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 6/9

Kom hem för en stund sen och är lite uppe i varv efter en trevlig helg i Norge.Ska väl starxt se till att komma i säng.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Jag är lite allmänt uppgiven men det ska väl vända.. Kattungarna mår bra och idag flyttar Model och Chily willy till Norge. jag kommer att sakna dem.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Salmissra
0

God morgon!

Vilken härlig bild att se precis på morgonkvisten! ;)

Lille poker.. Jag börjar bli alldeles till mig.. Det är ju bara fyra veckor kvar… oooooh…..

Här sitter jag mitt té och planerar min dag.Funderar på att gå ut och gå men jag har liksom inget mål så jag vet inte riktigt vart jag ska. Hmmm…

Ha en bra dag!

Trollhassel
0

Har planterat om blommor hos grannen. Nu dricker jag te och funderar. Obestämd Hur får man bort kaffefläckar från köksväggen? Någon som vet? Diskmedel och varmt vatten funkar inte.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Julia hälsar också! Hon har börja fundera på om hon ska börja krypa lite nu. Några steg har det blivit. Nu är det snart slut på friden här hemma!

Med Vänliga hälsningar

EvaG
0

#4 Det är då det roliga börjar. Tänk när hon sedan ska försöka resa sig och tar tag i duken på bordetSkrattande

I morgon bär det av till London ett dygn i arbetet. Hoppas ni får en bra dag i dag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Trollhassel
0

#5 Haha, ja. Det kommer nog gå en hel del krukväxter i golvet under de närmaste åren också. Kul!

Med Vänliga hälsningar

Mona22
0

Satt inne hos bebisarna och kramades lite. Då ville en av dem proväta torrisarFörvånad. blev så förvånad. hon tyckte det var gott. Hoppas verkligen hon fortsätter med det. hon har ju bara pyttesmå pliggar så det tog ett tag att bita sönder.

de är 4 veckor på onsdag, tiden går så fort.