Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 483 ggr
Salmissra
0

God morgon 1a september!

God morgon God morgon!

Idag är det den 1:a september och vi har fint väder nere i göteborg! (Jag anser mig tillhöra göteborg trots att jag bor en bit utanför ;))

Gårdagen bjöd på dressyrträning på kvällen men min vanliga häst var halt så jag hade en annan pålle.. Har träningsvärk som hette duga idag, konstigt det bara för man provar en annan häst! haha…

Idag blir det jobb.

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
0

Solen skiner från en höstblå himmel.Vi borde fara in till stan idag.Jag måste växla in lite pengar och fixa lite annat inför helgens äventyr.

Stolt ägare till tre La permer

Ahradia
0

Här i nordöstra Skåne är det också kanonväder. Så idag blir det att skörda örter som skall hängas upp och torka.

Witches don't get mad, they get even.

MonicaLagerquist
0

Hela förmiddagen har ägnats åt att ringa runt och jämföra försäkringar.Nu har vi bytt över alla våra försäkringar till IF.vi sparar drygt 2500 per år på det.

Stolt ägare till tre La permer

AlexH
0

Första dagen på nya jobbet :)

har växlat in Norska kronor och har börjat lägga fram vad jag kan få med mig i bilen! Monica nu är det inte många dagar kvar! Ha konsistens fettet redo så vi kommer in i bilen!!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Heaven1
0

#4 Kan inte någon ta ett kort när ni har knökat in er i bilen.. Skulle vara kul att se,, får en bild framför mig hur ni sitter upptryckta mot rutornaSkrattande

AlexH
0

#5 jajamensan vi ska ta en före Norge och en på väg hem från Norge bild *LoL* detta skall bli väldigt spännande!! :D :D Synd att du inte kommer dit! Men vi ses i Oktober!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Mona22
0

Fick gå till en ny dam på jobbet idag (hemtänst), hon gillar ingen sägs det men hon var jätteglad att jag kom och jag får gärna gå tillbaka igen Skrattande

Blir en flygtur snart. Cool

[Wideudde]
0

Gokväll, idag var jag på en föreläsning om utvecklingspsykologi, mycket intressant må jag lova.

Katterna och sambon ligger och sover i soffan, söta är dom allt.

Avots
0

God kväll!

Ännu en fullspäckad dag i huvudstaden. I dag har jag åkt som en jojjo med hunden till veterinären. Där hon har genomgått ett belastningstest för att se om hon ha cushings syndrom, hon börar bli gammal min lilla hund. Jag hoppas det är behandlingsbart och att jag får några år till tillsammans med henne.

I morgon bär det av upp till Dalarna och hem till katterna igen, det skall bli skönt.