God morgon! Sista sommardagen!
Det ska vara sista sommardagen detta, men för mig innebär det att jag känner vittring av sommaren igen. Om två veckor befinner jag mig i het Amerikansk öken och denna morgon fick jag veta att min älskade katt fått sitt blodprov godkänt, så min andra amerikanska import kommer med mig hem!
En underbart bra dag med andra ord!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God Morgon
Lite seg i skallen idag men ska straxt sätta lite fart.Det är väl dags att se över vad som ska med till Drammen i helgen.
#TS Härliga nyheter.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis Twiggie! Och vad härligt med en resa…
Idag är det andra skoldagen av 3.5 i har en jätteskön klasslärare som pratar bred göteborska och har en katt som heter Molly:)
Och imorgon ska jag bli sambo! Så här är det fullt upp.

Skönt att höra att provet blev godkänt!
Idag ska jag visa lägenheten. Hoppas hon som ska titta på den besämmer sg för att ta den, för jag orkar inte visa den något mer nu. Annars har jag inga planer. Kanske fira en liten 2-åring på eftermiddagen också.
Härliga höst! Det går att andas ute!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

hemma idag. kan inte göra något. Ibland är det jobbigt att vara människa men det finns de som har det värre.Tur att man kan ha datorn i sängen och så är kissungarna i sin låda på golvet så man har nära att pussa på dem
de blir 3 veckor imorgon så då kommer nya bilder då. Man skulle vilja spara allihopa
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
God morgon alla.
#5 var rädd om dig.jag ser fram emot nya bilder på Gullpropparna.Har du någon tingad?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#6 nej jag har ej lagt ut dem någonstans då det varit lite si och så med dem. Vi sparar nog en och min mamma vill ha en .
Lägger nog ut en annons i slutet på veckan eller så.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Godmorgon.
Va kul Twiggie
Och vi håller tummarna för dig Mari. (samt tassar)
(Katterna) Vi har köpt en soffa igår kväll, är helt mör efter att både jag och joakim konkat upp den där själva. vi må vara kortväxta men vi är starka! *sätter en lapp för ögat och morrar som en pirat*
Ha en bra sista sommardag! (Fast här har det varit höst sen jag fick semester) imorgon börjat allvaret igen :)

Witches don't get mad, they get even.

Grattis!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God kväll!
Har varit en intensiv dag. Med mamma och pappa på IKEA, de hade det nog lättare när vi 4 barn var små…. Ett evigt passande och springande från ena sidan av affären till den andra för att flytta den ena och den andra…gamla föräldrar….
Jag har i dag också äntligen fått besked om, om och vart jag ska arbeta de närmaste 11 månaderna. Det har varit en nervpirrande och stressande väntan den senaste månaden. I dag klockan 16 var det klart med vad som gäller från 1 september d.v.s i morgon!
God natt!
lycka till Twiggy med nya katten ser fram emot foton! Marie lycka till med din! :) jag letar fortfarande efter hane till min tjej… men jag har ingen brådska.. jag tror jag ska klara av en flytt först innan jag planerar längre med nästa kull :)