God morgon alla sjusovare
Det har varit ljust länge, det är så härligt.Min Irmeli(siamesen) är lika tjock fortvarande så ungarna ligger i säkert förvar..detta med födsel/ny kull är sååå spännande, fast jag hållit på i 17 år. I kväll kommer den katt jag har hos fodervärd(Idun) och bosätter sig här för många veckor framåt.Hennes kull ska födas och växa upp här är det tänkt.Sköt om er och vila ordentligt snart är det vardag igen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sjusovare, nänä inte jag..är uppe med tuppen och ska stå och sälja på loppis med min syrra,,fast nog hade det varit skönt att ligga kvar i sängen och dra sig
God morgon. Jo jag är en riktig sjusovare. Vaknade 7.30. Lycka till på loppisen. Själv ska jag försöka få lite ork att städa klart här hemma. Sköt er nu
God morgon. Gud vad trött jag är. Går nog och vilar en stund till. Ha en bra dag.
Inte är man sjusovare bara för att man väntar med att starta datorn till 9 snåret *skrattar* normalt knäpper man ju på den så fort ögonen är öppna vid 6 snåre var eviga dag!!!
Hoppas ni alla får en bra dag och Majsan, ha så skoj på loppis, sånt är roligt…både att sälja och gå och kika…
Väntar med spänning att få se bilder och läsa om ev. nerkomster snart från dig Eine (inte att du ska föda) utan kissarna!!! Har du hemsida så man kan kika?
Här skiner solen men det är kallt och snön ligger som ett duntäcke över landskapet…Vi ska strax ut och promenera en morgon tur…Ha det bra!
Nej, jag skojade med er. Ni har ju barn och/eller katter och/eller jobb så då vaknar man vare sig man vill eller inte..Jo, jag har en hemsida..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag är i alla fall en äkta sjusovare. Jag vaknade klockan 11. *skäms* Hoppas eran dag blir bra och att ni hinner med det ni har tänkt er.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa skönt att du sov en stund

Ja det behövdes ett par timmars sömn faktiskt. :-)
Men det låter lite hemskt att säga att man sover till 11 på dagen.
Fast det är klart, kanske beror på när man somnar hur hemskt det är :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Eine: tack för länken, kände igen den då jag kom in på den, kikat där förr *L* Ja, tänk om man kunde få sova till 11 någon gång men det var längesedan *L* här är det jag som är vaken före tuppen normalt pga. värken min dotter sover gärna ut lite…
Ha det gott…vi har varit ute i solskenet!!!

Tillbaka från loppisen och tjänade in bordskostnad och ett par hundralappar i plus som jag naturligtvis köpte upp..Typiskt mig,,köpte en studsmatta till mina barn som de kan hoppa på i sitt rum och bli av med lite överskottsenergi,,,Hmm jag ska nog testa den också
samt att jag hittade lite mer onödiga prylar men kul är det…Ha alla en fortsatt trevlig söndag och hoppas att ni har lika fint väder som vi,,sol och lite varmare vindar..

usch kan denna dag inte snart ta slut så det kan bli måndag och vi kan få svar på om vi får den lägenhet vi har ansökt om i köpenhamn 

God kväll!!
Var på bröllop igår, och sov därför lite längre idag… Men vi var ändå uppe vid 10-tiden! Vilken underbar dag vi har haft här på västkusten idag!! Verkligen kanonväder!! Bröllopet var ute på Tjörn, så vi passade på att hälsa på min far som bor där. Underbart att vara vid havet en dag som denna! Blå himmel, vindstilla och små fina "snöfläckar" som solen sakta smälter på öarna!
Ska nog ta och gå ut en stund till, innan solen försvinner helt!
God kväll snart kommer barnen hem från skidresan. Och allt övergår till vardagen. Sov gott
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God kväll! Nyss hemkommen från Stockholm och jag är sååå himla trött, men jag måste ju självklart läsa om ALLT som har hänt här sen ifredags! Beroende eller? 
Nåväl, i Stockholm var det full fart. Det var bilar, folk, bilar och ännu mer folk *pust* Skönt att vara hemma i lugnet igen. Man blir ju helt nervös av att köra på motorvägar med alla dess filer och av - påfarter! Måste ge er beröm som lever i detta (kaos) dagligen, men man vänjer sig säkert!
Ha det gott!
Lullan, det är inget kaos. Lättare att köra här en på landsbygden

Tänk om man fick sovmorgon en helg….nej då skulle man tro att barnen rymt! Fram till 07.00 det är sovmorgon för mig på helger, vardagarna är det 06:15 som gäller vare sig jag jobbar eller inte. Ikväll jobbade jag till 22:00 o ska upp om någon timme igen
"När jag blir pensionär (om 30 år) då får jag nog sovmorgon.."
God Natt…
Sewena