Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 1897 ggr
Ulricah
0

Besviken på min vattenautomat

Jag köpte en Fresh Flow Deluxe vattenautomat till mina kissar och valde just den för att den skulle vara så tyst.

Jag är så besviken, den brummar högre än akvariepumpen, högre än kylskåpet när det drar igång kylningen.

Kan absolut inte ha den i köket som gränsar till sovrummet utan stängbar dörr mellan.

Är det fel på min automat eller är det jag som har hoppats på för mycket?

Vad har ni för erfarenheter?

Eine
0

Kan inte råda dig,jag har bara vanliga tysta skålar Cool..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Nu har jag ingen vattenfonten men att den ska låta så där mycket kan inte stäma.Ta kontakt med försäljaren och be att få den kollad eller utbytt.

Stolt ägare till tre La permer

Lindavictoria
0

Har en pet mate och den låter ungefär som en påslagen skrivbordslampa som kan ha ett tyst durrande, akvariepump och kylskåp låter betydligt mer. Om det blir för lite vatten i den kan den låta mer men det har hittills aldrig hänt.

Tycker att det låter som om din vattenautomat inte riktigt är som den ska men jag har tyvärr ingen egen erfarenhet av den sorten.

citrina
0

Har en Fresh flow. Den kan bli bullrig/brusig när det är för lite vatten i den men annars tycker jag inte den låter speciellt mkt. Ibland tar det en stund innan den blir tyst när man rengjort och fyllt på vatten. Jag brukar sätta flödet på max när jag fyllt på och sänka efter en liten stund när den tystnat.

AlexH
0

Jag har en 360  drinkwell.. den är väldigt tyst.. men man måste setill att den är bra påfylld jämt…

jag är nöjd med min… Jag har dock slutat använda de dyra filtrerna eftersom jag diskar ur och rengör min varje dag istället..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

kissan78
0

Jag har en vanlig fresh w och den låter då mkt mindre än pumpen i akvariet. Det är bara som några andra skriveit när det är för lite vatten i som den låter lite illa. Så tror också t det är nåt fel på just din pump. Hade en cat-it innan och den lät mkt högre.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Ulricah
0

Tack för era svar.

Jag får höra med djuraffären om jag kan reklammera den.