William Axl Rose
I morgon flyttar Änglatassen's William Axl Rose ner till Kristianstad.
Jag kommer att sakna Axl som följer med mig precis överallt här hemma.Även i bilen när jag åker bort är han med.En vacker kille är han Axl Rose.
Utter och Prinsessans son.Men han är efterlängtad i det nya hemmet och får katt och hundsällskap.Vilket är bra eftersom han är en bus kille.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Åh! Och "snart" blir det en cornish till i Kristianstad när jag får hem min lillkille som får flytta halvvägs genom Sverige :)
Witches don't get mad, they get even.

Helt underbara bilder på Axl och jag och min son längtar till i moron, Tack Maria för denna snyggingen

Axl är en härlig kille det kan jag bekräfta efter att ha varit kattvakt åt honom.
Vacker, social och kelig
,
och STOR i alla fall om man jämför med mina två pluttiga hanar
Härligt.. Lycka till med killen

Han är verkligen vacker…

Lycka till med flytten.
Stolt ägare till tre La permer

Nyligen kommit hem från Norrköping.Axl var jätteduktig åt drack och gick på låda innan han skulle få åka tåg för första gången med sin nya matte och husse.
Han kommer få det bra hos Anna,hoppas att tågresan gick bra utan några problem.

Tack Anna för underbara bilder på Axl
Lycka till med den vackre killen.Jag hoppas så mycket att han får en kull efter sig
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag planerar att han ska bli kastrat
Flera bilder kommer senare som förhoppningsvis är bättre 

Väntar med spänning på nya bilder
Hoppas att allt går bra för er och Axl.

#18 I och med att du har din devonhona så tycker jag att det är mycket klokt att du planerar att kastrera honom. Lycka till med sötnosen och posta många bilder vart efter!
Just nu går han på upptäcksfärd när argbiggan Selene sover
Jag planerar att ta ut honom lite i trädgården idag när det är så fint väder. Ja min devon är inte glad kan jag tala om hehe. Hon morrar, skriker som värsta marshonan, hon slår alla andra katter + hundrana här hemma. Axl har hon dock inte slagit, men hon är skitarg på honom. Det blir säkert bättre om någon dag.
Vill rikta ett Stort Tack både till Maria och Angela för denna ljuvliga Axl 

Axl äter, går på lådan, sover högst upp i klöstornet, är i buren om natten, sitter ovanför köksskåpen, eller ligger i min cykelkorg.
Måste bara fråga hur länge varar rötmånaden? Veterinärerna vill inte kastrera någon innan dess.
Bilder kommer när Husse är medgörlig
Själv har jag bara mobilen.