Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 557 ggr
nakenkatt
0

Godmorgon 21 Augusti

Nu är det helg igen,jobbarhelg tänk vad fort det går mellan gångerna.Här i Kumla regnar det och är riktigt grått och trist.Vart tog sommaren vägen?Nu är det ju höst känns det som.Trevlig helg på er allihop.

vero78
0

God morgon på er! Idag är det möhippa för min fina syster yster. Nu blir det fest! :-)

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon

Här regnar det inte men regnet hänger i luften.

Tur att vi har glasverandan att sitta på ikväll när vi ska äta kräftor.Men innan dess har jag några Tradera auktioner att avsluta och det innebär ju ett par paket att packa och  få iväg med posten.Folk köper vad som helst.Den här lilla pryttelflaskan i plast sålde jag härodagen för 22 kronor plus frakt.

Stolt ägare till tre La permer

zoolatri
0

God dag!

Idag ska jag på släktkalas hos min pojkväns familj, fast pojkvännen är utomlands som vanligt så jag får representera oss båda:)

#2 Är innehållet drickbart så förstår jag att någon blev nyfiken;)

Trollhassel
0

Regnigt och grått, men jag gillar det! Hoppas att hösten kommer nu så jag slipper oroa mig för getingar något mera.

Julisbulis ligger utslagen och sover. Trött flicka efter att ha dragits med feber och hosta. Hon har i alla fall sovit gott och är feberfri.

Har vart hos min granne och skulle klippa klorna på hennes jycke. Den gamla tiken låg bara och glodde rakt fram. Apatisk och trött. Det kanske är dax för henne att vandra vidare, åh, gud så tråkigt! Gråter

Hoppas ni får en skön lördag! Ska sitta och hålla tummarna för Twiggie på utställning. Vet inte vilka katter som skulle ställas, men hon har ju bara snygga katter så det går säkert bra Tungan ute

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MonicaLagerquist
0

#3 Nej det är en tom innehållslöst plastpryttel.Passade till ett Tittskåp tex.

Leffe
0

Nyss uppstigen. Katterna ville ut på balkongen. Alla utom Pysen. Han skulle upp i min famn och kelas - hussegrisen

Sköt om er

PetrasLova
0

Här går livet i moll idag, tvättar i tvättstugan och lyssnar på ljudbok, skulle helst vilja krypa ner under täcket men det blir det ju inte bättre av.

Nu är Alice på goshumör men den lilla fröken vet ju inte riktigt hur man gör?

Hon står här bredvid mig och skriker högt och kurrar och stångas med min hand, på ett tjillevipp är hon uppe på min axel och trampar och kurrar så trumhinnan min vibrerar…finner ingen ro att vara i famnen eller i knäet…knasmajan Tungan ute

HA det fint.

MonicaLagerquist
0

Det låter inte alls bra.Hoppas att det inte är något väldigt allvarligt som gör att du mår dåligt.KRAM.