Fy vad dåligt
Vilka dåliga bidrag det var i denna uttagning till Eurovisionschlager. En av de minst dåliga gick vidare till final - Cara Mia
Jag vet inte vad jag ska säga… tyckte inte att nån var speciellt bra, men Måns var ju värd att gå till final iallafall.
Nanne var ju bara dålig… olikt henne!

jag tyckte sebastian var bäst

men the ark är bäst..gillar salo

jag ville att Magnus calsson skulle gå vidare hans låt var ju bra.

Tycker Sebastian kändes lite som the Ark…
Ja, det spelar egentligen ingen roll vilka som går vidare till final, jag har ju precis som du Majsan mina favoriter The Ark!

Ja..för jag gillar ju Salo..han är så outstanding…
Mina katter har bättre melodier än de som var i kväll!
Dåligt - det var inte alls dåligt. Det var katastrof. Och en så rutinerad artist som Nanne var ju bara en spratteldocka som gick en på nerverna! Enda positiva Sebastian har en fantastisk bra röst , men usch vilken låt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Nu vet jag varför jag inte tittade, det var ju inget bra!?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Du missat inget!

Jag tycktye att det var bättre låtar igår än vad det har varit de andra deltävlingarna. Jag tyckte absolut ine om Måns, men smaken är som baken

Ja, Sebastians och The Arks låt var litegrann samma stil. Jag tycker helt klart att The Ark har varit bäst utav alla. Har ni någon favorit inför andra chansen ikväll och finalen i globen? Det blir spännande med ett nytt system för andra chansen
Jesicas låt. Får nog inte se något då jag jobbar ikväll
The Arks låt var kalrt bäst av alla bidrag och kommer också att vinna nästa vecka i Globen och kommer också att vinna hela finalen i Helsingfors. Att Magnus låt ej gick vidare är ju tack vare svenska folkets dåliga musiksmak och det märktes ju genom samtliga finalomgångar.
jag tyckte om Sarah Dawn Finer och The Ark…
Så är de från Emmaboda, de rara pojkarna!