Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 635 ggr
AnneAlva
0

Snart får vi kattungar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det inte så många veckor kvar innan vi får smått här hemma igen. det ska bli så roligt, man saknar verkligen att ha kattungar när de åkt hemifrån!

Den 24:e mars smäller det. Vi har redan fått beställningar och jag har talat om för Isis vad vi önskar oss för sorter. Oskyldig

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

rexmamma
0

Spännande. Håller tummarna för att mamma katt uppfyller önskningarna. Skrattande

Anna77
0

kul!! lycka till med småttingarna sen..!!Glad

prinsessorna
0

spännande att få se bilder sen…så skoj att se massa bilder och hemsidor med katter/kattungar…

Lullan1
0

Vad kul! Ser framemot bilder!

cherish
0

Åhhh fler bebbar?! :) GRATTIS!! Hoppas att Isis kan leva upp till önskningarna oxå! *blinkar*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

La_Joz
0

Äh! Så kul med bebisar! Det är bara att överösa oss med bilder sen!! Lycka till!!

Stj3rnfallet
0

Vilken vacker katt!:D Vad roligt mig kattungar!=) Lycka till!

AnneAlva
0

Tack för alla lyckönskningar!

Isis bara växer och växer, jag tror att det bor många kattungar i hennes mage. Glad

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Vilken go tjockismage! Hur många är det tror du?

aranels
0

Vilken super fin katt. Innan vi skaffade Cornish så hade vi 2 Norska skogisar som var vita och Odd Eyed
Det är verkligen nått som är vackert. Lycka till och hoppas att allt går bra.
Många kramar från krullbebis mormor SaraSkrattande

smirik
0

Lycka till anna, Isis är en vacker tjej

AnneAlva
0

#9 Jag tror rent realistiskt att det är fyra, men jag hoppas att det kanske kan vara en eller två till. Vi får se hur mycket magen har  växt på sig om ca 2 veckor, då är det lite lättare eftersom man kan känna mer. Om någon vecka borde man kunna börja känna sparkar, jag är så förväntansfull! Skrattande

S*Godreign's Cornish Rex

Faxlin
0

Ohh, vilken spänning. Det är så mysigt med väntans tider. men det går bara sååå långsamt. sedan när bebisarna växer så visslar det bara till så är det dags för en att släppa taget om dem och låta dem flytta hemifrån.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gittan
0

Lyckönskningar härifrån

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

smirik
0

Så på hemsidan vem pappa är, spännande kombination Glad

prinsessorna
0

vilken vacker katt, fast hon är dräktig kan man se vilken vacker smäcker kropp, krullig/vågig päls och lystern i den…underbara ögon också en oddis, eller? Guuud vad jag skulel vilja ha en sån kisse som hon, så vacker!!!

Lycka till nu med kisseungar och allt, hade ni hemsida?

AnneAlva
0

#16 Jo, hon är oddis vår lilla dam. Ett gult och ett blått öga, det blåa är en tredjedels brunt dessutom, det är till att vara speciell. Oskyldig Vi är så kära i henne, dels ser hon ju ut som en liten ängel, men dessutom är hon så enormt gosig och trevlig. Tack för lyckönskningen och ja, vi har en hemsida, klicka på länken så kommer du dit. Glad

S*Godreign's

S*Godreign's Cornish Rex

prinsessorna
0

guud vad vacker kisse, sådan vill jag bara bli ägd av *L* jag tog mig friheten att låna sista bilden och ta bort det röda ögat på bilden, hoppas det var okej!!! *fniss*

AnneAlva
0

#18 Det blev ju jättebra! Vilket program har du använt? Det vi har verkar inte kunna ta hand om sånt sådär jättebra så för det mesta låter vi helt enkelt bara bli. Generad Vi har vissa riktiga skräckexempel på bilder som man inte vågar visa för det ser mer ut som demoner än katter. Skrattande

S*Godreign's Cornish Rex

majsan
0

Vad roligt och visst är det spännande att vänta på smått..Här kommer det bebisar om två veckor..Skrattande

prinsessorna
0

#19 använder photofilter

http://www.photofiltre.com/

klicka på eng och hämta hem programet GRATIS man kan sen uppa med massa tillbehör som RED EYE och sånt!!!