Resultat CCC 14-15 augusti
Mina resultat från dagens utställning i Järna. Båda hade Glenn S.
SP S*Wairam's Alladin HP
PR S*Pontemonte's Tristan CAPIB
Båda grabbarna var uppe i panel och hade en snygg ryss som enda motstånd. Ryssen tog NOMet och blev sedan BIS så det var en värdig motståndare. Båda grabbarna fick jättefina bedömningar.

TS-Menar du att katterna var uppe till NOM och ryssen tog NOM och sen blev BIS?
Stolt ägare till tre La permer
#1 Hahhha vad fel jag skrev. Skyller på att jag är trött och snurrig i huvudet ;o) Du har helt rätt de var upp i nomineringen och ryssen tog BIS ;o)

#2 Okej då är jag med.

Gratulerer!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Mina killar gjorde det de skulle också, Xerxes fick sitt CACIB och Ulv och Utter sina CACS. Anne Veland föredrog Ulv framför Utter, men sedan fick Ulven pisk av en äldre Europehane i NOM. Xerxes var också uppe för NOM, där valde Glenn en ryss.

Glömde gratta! Passar på att säga grattis igen till Monika (fina pojkar du har!) och till alla andra som var på plats under gårdagen.

#5 Grattis till fina resultat för dina vackra grabbar.Lycka till idag.
Grattis till alla fina resultat!!!
Grattis Linus CRX och Spotless! Finfint!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hur har det gått idag?

Tack alla för en trevlig helg! Nu ser vi fram emot MSK 
Vi hade förmånen att få visa upp lilla Ziiri idag söndag så jag redovisar hennes resultat också
Tant Skrutt debuterade i klass 10, trots sin runda mage tog hon sina cert och var uppe för nom båda dagarna.
Våra resultat från helgen;
Lördag
S*Rex Dandy Poker Face, Ziiri, Ex1, BIV-T och NOM
SE*Ullisfjallis Esmeralda Gråisdotter, Essie, Ex1
DK*Löveid Skies of Arcadia, Skrutt, CAP
Söndag
S*Rex Dandy Poker Face, Ziiri, Ex1, BIV-T
SE*Ullisfjallis Esmeralda Gråisdotter,Essie, Ex1 och NOM
DK*Löveid Skies of Arcadia, Skrutt, CAP
Psst! Det finns fler forumkatter som var i panel, men de får berätta själva

Grattis till fina resultat.

CH S*Spotless Xerxes fick sitt andra CACIB och har alltså med sig två i bagaget när vi åker utomlands om knappt en månad. Xerxes var uppe för NOM idag också.
S*Spotless Ragna tog sin Champion-titel idag och hade hon inte haft en kal "fläck" på svansen hade Yan nominerat henne…
GIC S*Spotless Ulv och GIC S*Spotless Utter fick sina CACS idag också plus att de båda även var nominerade till panel.
Sedan måste jag få berätta att det var ännu en S*Spotless i panel i helgen! Mammas lilla Gösta en röd balines i klass 12 ställdes ut i går och blev nominerad.
Brorsan Gert var också med, han blev Ex2 efter sin bror. De båda flyttar tillsammans till Norge om en vecka.
…mer att berätta! En son till Ulv och en dotter till Qat var också i panel idag.
Nu har jag berättat klart och vill gratulera alla som ställde ut fina cornishar på CCCs utställning i helgen, så grattis alla till fina resultat!

Fife GIP & WCF IP S*Jazz-Annas Georgy Porgy…min diva och älsklingsunge Gunvald
CAPS o NOM båda dagarna..slagen av samma fantastiska finska "ryss" i panel båda dagarna..
Grattis till alla fina bedrifter som utfördes av ägare o katter 
Och tack alla trevliga kattägare som jag "sällskapat " med i dagarna två..

Grattis till alla fina resultat.
Ställde Z och Z igår. Ni som var där såg hur Jaama ÄLSKADE Zingo. Zoopan vet jag dock inte vad som hände med, men det är en annan historia. Två Ex 1 Blev det i alla fall och det var hårfint för Zingo i nomen.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vad hände?
Jag är supernöjd med helgen. Fick med mig hem det jag hoppades på. Nänmligen 2 CAPIB så nu står vi väl rustade inför Finland kommande helg… men det kommer vara tuff konkurrens… så håll en tumme för att vi fixar hem ett IP till bus-grabben.
Grattis till alla fina rex-resultat i helgen. Så kul att få se så många fina rexar och många som gick till panel.
Får se när nästa Sverige-utställning blir. Hänger ju helt på kommande helg :-/ *nervös* Går det inte alls så är vi ju stoppade och då dröjer det innan vi syns igen om jag inte stoppar in vikarie Linus istället ;-)

#18 näe, går det illa följer du ju med oss!
Men det kommer att gå bra!
#16 jag missade dina katter helt, hade ju inte Jaana plus att jag jobbade i sekretariatet.
# 17 Ja du… Det är ju som det är, men man kan inte alltid förstå hur domare väljer och jag tror inte jag ska gå in på det närmare… Det är ju domarens uppgift att avgöra vilka katter som är bäst, inte min
(Det var bara en sån sak)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#20 men hon fick väl också EX1 eller har jag fattat fel? Du kanske menade att Zingo fick EX1 båda dagarna?Jag hänger inte med men det är inte ditt fel,jag är säkert otroligt trög ibland
Grattis till EX1 vem/vilka som nu fick det..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis till fina resultat allihop