Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 438 ggr
MyTwiggs
0

God tidig morgon 15 Augusti!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan inte påstå att jag mår speciellt bra… Kom hem för ca 2,5 timmar från en underbart trevlig endagsfestival med allt vad det innebär, sen blev det en ytterst kort sovstund och nu ska vi snart iväg på utställning.

Usch! Det är inte nyttigt detta!

Ha en fin dag!

Killer säger god morgon också!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

TS-Lycka till idag.

Här tvättas det och sen ska det nog börja kollas upp vilka burskynken som ska med till Drammen.Jag har anmält att jag ska ha dubbelbur och något sånt burskynke har jag ju inte.Tur att man har tyg och symaskin.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

Här är det lungt. Sitter och tittar lite slött på simhoppning. Funderar på att göra om min hemsida.

Sköt om er

RacerDonnans
0

Huvudet mår lite bättre idag. Börjar käna mig som folk igen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Avots
0

Här har hela stor-familjen (16 st), haft grillparty på min nya altan och firat , pappa/farfar/morfar/farmorsfar.. på hans 84-årsdag. Tyvärr var det nordliga vindar vilket gjorde det kallt men med lite byggplast över innätningen och extra kläder åt födelsedagsbarnet, så gick det braSkrattande

Nu pustat jag, katterna och hunden Saga ut efter invasionen och funderar på om inglasning av altanen kanske är något att önska sig i födelsedagspresent om ett par år…

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inglasning är helt underbart.Vi äter ute från tidig vår till hösten i vår glasade veranda.Kätterna älskar att ligga där i värmen och jäsa.

Stolt ägare till tre La permer