Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1744 ggr
Heaven1
0

Damon i sin fina sele..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag mellan regnet så tog Damon med sig mig och Tilda till granne för att hämta lite äpplen. Han hänger så gott i sin kattbärsele..

Myskisse..

Heaven1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här vid äppleträdet..

Den är kanonbra selen, för man har händerna fria..

MonicaLagerquist
0

Men så smart.Vart har ni köpt den?

Stolt ägare till tre La permer

Moth-79
0

Det ser lite roligt ut, men han är säkert jättenöjd han får ju vara med på första parkett Flört

Jag skulle aldrig våga skaffa mig någonting sådant för jag har redan en klängranka och om hon engång skulle få prova en sådan så är jag rädd för att hon skulle  kräva att matte skulle använda den hela tiden  (med henne i)Förvånad

Heaven1
0

Vi hittade den på tradera under husdjurstillbehör.. Där kan man hitta lite udda roliga grejer ibland.

MyTwiggs
0

Det ser jättekul ut! Skrattande Zingo skulle älska en sådan!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Mona22
0
kayarina
0

Haha. Jag vet inte om mina skulle uppskatta en sådan. Men vad vet man? De vill då alltid vara med överallt. Om än som de själva bestämmer. Cool i alla fall!

Eine
0

Har man bebis så ska den ju få vara med överallt.Och han kan ju kolla in brudarCool!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Daniella
0

Va sött

Spotless
0

Gulligt! Jag vill ha en sådan, helst en tandemmodell (då kunde både Ulv och Utter hänga där) men det finns kanske inte!? SkrattandeSkrattande

Heaven1
0

Villken ide,  en dubbel så kan en katt hänga på magen och en på ryggenSkrattande

vero78
0

Men vilken bra idé!!! Riktigt smart! Skrattande

[Silkwaves]
0

Jätterolig, preics som Babybjörns till barn. Lite sugen är jag till Einar. tror han skulle gilla den .

Bulle
0

Söt ja om han inte kan gå är det sött för att få komm ut ibland. Annars varför ska man ha en sån gud vad hämskt, jag reagerar sarkt när jag ser det. Samma med folk som ska bara sina hundar i handväskor. Köp ett gosedjur iställe.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Eine
0

#14 Om man har katten ute i koppel och han inte vill gå mer, så är det säkert perfekt att sätta honom i en så här bärgrej.Då har man ju händerna fria till annat.Försök att se det positiva i det helaFlört.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Bulle
0

#14 hmmmm tänk, tänk, nä förstår inte, tyvärr.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

RacerDonnans
0

Hahahaha, han ser rätt dråplig ut, men ser ju inte direkt ut att lida.
#15 Smart.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0

# 14 Ser inte vari det ofattbara ligger. Jag tror att Damon får promenera i gräset också, men när jag tar ut mina katter brukar de vilja komma upp i famnen ibland och åka en bit. Det är spännande för dem. Jag tycker att bärselen ser bekväm ut.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Anki-Egerbrandt
0

Hahahah, omg vad jag skrattade när jag såg bilderna! Han ser verkligen ut att trivas!

Trodde dock att det var ett skämt först, att det var en vanlig barnsele som ni tagit roliga bilder på katten i…med det alltså en sele för KATTER???

Kan nog hålla med "Bulle", ser ingen anledning varför man ska ha en bärsele till katten….men så länge katten inte far illa av det så är det ju upp till var och en! Tungan ute

Heaven1
0

Damon älskar sin sele.. Han kan ju lika gärna sitta i den som i en transportbur eller..

Anki-Egerbrandt
0

#20 Som sagt, Han ser verkligen ut att trivas! Och så länge katten inte far illa så är det upp till var och en! Vet inte vart jag påstog att Damon skulle må dåligt….Obestämd Tvärtom.

Anna77
0

cooool!