Att hitta rätt vetrinär
Hej allesammans, är nu på jakt efter den "rätta" vetrinären.
Vad är det jag ska tänka på främst när jag letar vetrinär,
jag har hittat en vetrinär jag blivit rekomenderad, http://www.hvarsta.com/. Så vad tror ni?
Är det någon annan i Eskilstuna som vet någon annan bra vetrinär?

Personliga rekommendationer är ju alltid bra att få. Sen får man testa sig fram, det finns ju alltid möjlighet att byta. Är ju bra att kolla när man t.ex gör rutinsaker som vaccinera.
Själv vänder jag mig helst till större ställen med resurser ifall olyckan är framme eller något annat händer så katten/djuret måste opereras, ligga inne etc. Är ju inte alla veterinärkliniker som har möjlighet till detta.
Tack så mycket
Jag kan varmt rekommendera djursjukhuset i katrineholm om det är någonting som är mer komplicerat. Vilken veterinär som helst kan ju vaccinera och göra det mesta på ett bra vis, men jag vänder mig gärna till djursjukhuset i katrineholm för mer omfattande ärenden om/när det behövs. Det är ett helt nybyggt djursjukhus med bra veterinärer, duktig personal, fräscha lokaler och bra öppettider. Det ligger ju inte jättelångt från Eskilstuna trots allt.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag har lite olika veterinärer som jag regelbundet anlitar.Jens på Ultuna HCM-scannar mina katter.På Uppsala Veterinärmottagning gör jag honkattskasteringarna eftersom att de gör flanksnitt.I övrigt så går jag hos Niclas Hellstöm med allt det andra.Vid några tillfälen har jag även besökt Enköpings Djurklinik.
Jag vill ha en veterinär som jag känner och som känner mig och mina djur.Som lyssnar på mig och som jag kan föra en dialog med.Jag känner mina djur så väl att jag vet när jag behöver hjälp av en veterinär .
Stolt ägare till tre La permer