Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1046 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 11/8

Solen skiner för fullt.HÄRLIGT!
Har en massa borden och måsten som ska göras men det kanske blir sjön isället.Det gäller ju att ta vara på de soliga dagarna.

Stolt ägare till tre La permer

Heaven1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det lite soldis ute..

Blir en dag som går i kattbadets tecken och kloklippning..Skrattande

Mona22
0

sitter fortfarande och väntar på bebisar.Synd att man inte kan bestämma när de ska komma ut.Obestämd

Ulricah
0

Sitter med ett spinnande litet knyte i knät och kollar datorn, tre veckor som kattägare idag och det är mysigt, roligt, skrattretande, frustrerande och alldeles alldeles underbart …

Heaven1
0

#22 Men, har de inte kommit ännu.. Märker du några tecken på honan att det är nära?

MonicaLagerquist
0

Ja visst är det underbart att vara kattägd.

MonicaLagerquist
0

#2 Oj har de inte kommit ännu.Hur många dagar parade de?

AnneAlva
0

Godmorgon,

Jag har precis knåpat ihop ett lååångt mail till SVERAK om separat lagstiftning för levande varelser, nu återstår att se vad responsen blir.

Dagen kommer med största sannolikhet att gå i den snoriga näsans tecken, ännu en förkylning och jag är högeligen frustrerad. Ska trösta mig med pannkakor till middag.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Mona22
0

4+6  En pojke kom igår och en dödfödd hona men resten är kvar. känner att det sparkar och hon är fortfarande rund men inga fler än.Obestämd

Dag 67 idag.

Heaven1
0

Ojdå,, ledsen för den lilla honanGråter

Har du talat med en vet, tänkte så det inte ligger någon till som är död och stoppar…

Jag ska hålla tummarna allt jag kan att resten kommer ut snart..

Mona22
0

Ska ringa dit idag om det inte händer något. Har sett massor med karatesparkar från hennes mage så någon levande finns allafall.
hon går omkring och beter sig som vanligt. Det har bara stannat av.Obestämd

Finns det något sätt att kanske få igång det igen?

Eine
0

God morgon

#1 Så fina de är,*småena*.

#10 Hon verkar ju inte sjuk,oftast löser Naturen det själv.Hon tömde nog det ena hornet,och väntar på signalerGladÄr du orolig så ring din veterinär.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon!

Vi satt uppe och drack vin igår igen men jag blev förstås tvungen att gå upp till jobbet i alla fall. Vi ska hälsa på min mamma en sväng idag och vi har gjort kattrundan, skött om kattungarna och matat och vattnat alla.

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Cissi gjorde en paus på 25 timmar mellan tredje och fjärde ungen.Så länge honan mår bra och inte har krystvärkar så skulle jag avvakta.

RacerDonnans
0

Ännu en dag. Vad skall man hitta på med nu då?
Har plockat en del, men vill ju göra något med tjejerna de sista semesterdagarna.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Avots
0

Soligt i dag. Semester har jag, kan det bli bättreFlört Har bara lite problem med att bestämma vad jag skall göra, det finns för mycket att välja på.

Ha en bra dag!

LykkeLii
0

#10 Hon samlar nog på krafterna. För Tilla startade allt med att ta en tur till vet. som sa att hon hade länge kvar Flört. Men jag hoppas att resten av kattungarna tittar fram idag.

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se