9 augusti
God morgon. Det är inte ofta jag är först på morgonen. Kors i taket. Det känns som jag somnade för en liten stund sedan
Sköt om er
God morgon!
Måndag igen! Hur kunde helgen ta slut så snabbt?
Nu önskar jag mig sommar igen! Snart dags att gå till jobbet och Pingvinkullen ska in till veterinären för andra vaccinationen, chip och veterinärbesiktning 
… sen kommer Josefin hit! Wohoooo!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon.
Mulen måndag men piggar upp det hela med en rejäl hosta,.Det gäller ju att byta sjukdom så att man inte tröttnar på den gamla.Borde rycka upp mig och göra lite nytta.Får väl se hur det blir med det.
Funderar på att lasta bilen med återvinningssopor och hänga på låset nere i byn vid nio och passa på att få iväg tre stora paket.
Stolt ägare till tre La permer

Godmorgon
Jag har utegångsförbud idag med. Väntar småbebisar. Dag 65 idag så man hoppas de vill titta ut snart.
Ikväll kommer mor min hit och då ska jag få gå ut en sväng.
Ha en bra dag.
#1 lycka till hos veterinären, men det kommer nog gå fint
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Lycka till med kattungarna.

Idag är det måndag men det gör mig inte så mycket! hehe..
Jag ska upp till Twiggie och katterna och hälsa på.. Bara en 4 timmar lång resa.. 
Igår köpte jag en nya kamera så nu får ni se upp för alla bilder som kommer komma!
Ha en bra dag :)
God morgon! eller förmiddag då. Sista vecka på semestern och conny har börjat jobba
Nåja har fått upp tonåringen ur sängen och tänkt dra med mig honom ut i kajaken idag - regn eller ej…

Vi hade tur och hann ner till byn innan spöregnet kom.Nu har jag hängt lite tvätt (under tak) och börjar bli lite hungrig så det är nog dags för att kolla upp vad som finns i kylen.

Det åskar och regnar för fullt här och jag ÄLSKAR det. Det är så mäktigt och underbart.

Tur att kissarna inte är rädda för ljudet.
Visst är det mäktigt. Tänk om man junde samla in alla dessa krafter och använda till elförbrukning

#9 jo det hade varit något. Det är ju en hel del kraft i en blixt.
Nu har pingvinerna varit hos veterinären och det gick bra! imorgon flyttar Happy och det känns lite sorgligt men ändå kul för henne.
Både Zero och kissy blev tingade idag och nu sitter jag och väntar på Josefine som snart dyker upp 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com