Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 650 ggr
LinusCRX
0

CCC 14-15 augusti

Vilka kommer till CCC?

Domarfördelningen verkar ha kommit nu även om länkarna på CCCs hemsida inte funkar… just nu … Rynkar på näsan

Jag är där båda dagarna.

AnnaS
0

Nu funkar det och jag är SÅ nöjd Skrattande

Vet i alla fall en svart kille som kommer Flört

AnnaS
0

…eller? Någon som fattar lördagens domarfördelning för CRX?

MonicaLagerquist
0

Domarfördelning - lördag

Jaana Jyrkinen

BEN, BAL n, d, h, OSH n, n 24, a 24, SIA a, e, j, a 21

Sirpa Lindelöf

RAG, SBI a, f, g, BRI (förutom RAG n, a, d, e, n 03, n 04, BRI f, g, ns 11)

Maud Olsen Johansson

MCO Grupp 3, Grupp 7, NFO Grupp 1, Grupp 4, SBI b, c, d, a 21, b 21, Kategori II: Klass 15a, 18

Karl Preiss

EXO, PER n, a, g, ny 11, f 33, g 33, a 21 33, ABY o, p, BRI f, g, ns 11, DRX

Kristiina Rautio

PER w 62, n 22, n 24, a 22, d 02, fs 03 22, n 33, d 33, e 33, SIB, BAL f, OLH q, OSH a, b 24, SIA b, Kategori I: Klass 18, Kategori IV: Klass 15a

Yan Roca-Folch

NFO Grupp 9, RAG n, a, d, e, n 03, n 04, ABY n, a, BAL b, b 21, c 21, OSH b, f, b 22, c 24, SIA n, c 21, SYS, Kategori I: Klass 15a, 15b, Kategori II: Klass 15b

Glenn Sjöbom

BML, BUR, CRX, OCI, RUS, SNO, Kategori III: Klass 15a, 18 (förutom CRX Grupp 1, Grupp 8)

Anne Veland

MCO Grupp 2, Grupp 9, NFO Grupp 2, Grupp 3, SBI n, c 21, d 21, e 21, f 21, g 21, CRX Grupp 1, Grupp 8, EUR

Åsa Hammarlund

MCO Grupp 4, Grupp 5, Grupp 6, NFO Grupp 5, Grupp 6, Grupp 8, SBI n 21, Kategori V

Domarfördelning - söndag

Jaana Jyrkinen

ABY n, p, BRI n, a, b, e, f, g, h, j, ns 11, CRX Grupp 4, Grupp 5, BAL b, f, c 21, OSH a, b 24, Kategori IV: Klass 15a

Sirpa Lindelöf

RAG n, a, e, n 03, n 04, BEN, BML, BUR, OCI b 24, RUS (förutom BEN n 24)

Maud Olsen Johansson

MCO Grupp 4, Grupp 5, Grupp 6, Grupp 8, NEM Grupp 1, Grupp 2, RAG g 04, d 03 21, SBI f, n 21, g 21, h 21, SIB

Karl Preiss

PER w 62, n 24, f 24, n 01, n 03, fs 03 22, SBI n, CRX Grupp 1, Grupp 2, Grupp 3, EUR, SPH, Kategori III: Klass 15a, 18

Kristiina Rautio

EXO, PER n, g, es, ny 11, d 24, n 21 33, BAL b 21, OSH b, f, n 24, e 24, g 24, SIA n, j, b 21, c 21, SYS n 03, HCL d 22, HCS a 22, d 09 22, Kategori II: Klass 15a, 18

Yan Roca-Folch

RAG a 03, a 04, CRX Grupp 6, Grupp 7, Grupp 8, Grupp 9, DRX, BAL n, OLH b, OSH n, a 24, SIA b, n 21, a 21

Glenn Sjöbom

ABY a, o, BEN n 24, BRI (förutom BRI n, a, b, e, f, g, h, j, ns 11)

Anne Veland

NFO Grupp 4, Grupp 5, Grupp 6, Grupp 8, SBI a

Åsa Hammarlund

MCO Grupp 2, Grupp 3, Grupp 7, NFO Grupp 1, Grupp 2, Grupp 3, Grupp 7, Grupp 9, SBI b, c, d, g, c 21, d 21, f 21

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Glenn Sjöbom dömer alla CRX utom grupp ett som döms av Anne Veland.

[Silkwaves]
0

Å vad härligt cornisharna för Glenn och Anne på lördag. Underbart duktiga och vänliga domare. Så skönt.

AnnaS
0

#4 Jo, förstod det också men det var inte lätt att utläsa Skrikandes De borde kunnat ha formulerat det bättre, jag slutade läsa vid CRX…

MonicaLagerquist
0

#6 Titta på britternas domarfördelning på söndagen.Den är ännu knepigare.

A-M.H
0

Min svarta diva GunvaldKyss kommer ..båda dagarna..hade önskat domare..faktiskt..och fick man en önskan uppfylld ..NEJ…Rynkar på näsan..inte för att min diva inte duger åt alla..men hade verkligen velat ha Yan på honom…men man får väl vara nöjd ändå..

Han kommer i kanonformCool..och jag hoppas han dansar på bordet ..vilket jag vet att han kan..och han brukar gilla kvinnorTungan ute..de är dem han dansar för…..ha ha ha…och Karl Preiss är alltid trevlig med katterna….så varför klagar jag..FörvånadFlört

Ska bli jättekul och träffa er alla som kommer..och för en gångs skull inte flera timmars resväg..väl mött i Järna..Skrattande

[Silkwaves]
0

#8 Anne kommer att äälska Gunvald. Det om något måste ju vara en match made in heaven !

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer med Z och Z på söndagen Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

#10 Nämen då får jag inte se dina kissar då heller…. Jag har anmält Maony men hoppar och satsar på heldagskurs i havskajakspaddling i stället CoolGlad

Eländes att man måste anmäla så långt i förväg… jag har ju ett annat liv förutom katterna och ibland krockar det helt enkelt…

MyTwiggs
0

# 10 Hihi! Jag känner igen det där… Själv hade jag tänkt ställa på lördagen också men prioriterade en konser med ett av mina gamla favoritpunkband Flört Vi får väl hoppas att vi lyckas pricka in någon utställning så vi får ses någon gång och jag har ju en akvarell till dig om du vill ha den Tungan ute

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

#12 Ja det ska väl vara attan om vi inte lyckas hamna på samma ställe samtidigt! jag vill jättegärna ha akvarellen ( hade helt glömt bort det .. får skylla på semesterdimma…Skäms)

LinusCRX
0

Är nöjd med de domare jag har fått. Tråkigt bara att båda katterna har samma….