Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 571 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 4 Augusti!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är inte i topp idag heller.. Förkyld och lite nere… Jag har dock den bästa boten här hemma, en kopp te och en hög med härliga kattungar!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

kayarina
0

Godmorgon. Vad tidigt du är uppe. Jag med för den delen, för att ha semester i alla fall. Nästa vecka börjar jobbbet igen och ja, då är det tidiga mornar som gäller. Gillar det inte, vänjer mig aldrig. Har haft samma jobb i 4 år, men ändå aldrig pigg på morgonen. :(

Men hellre börja tidigt och gå hem tidigt! Gillar dagarna. :)

Ha en fin dag! Vi ska åka till Umeå nu och kolla på en skola som Andreas kanske ska läsa på i ett år. Spännande. :)

Salmissra
0

God morgon!

Ska strax bege mig mot jobbet för bara ett 9 timmarspass! Det kortaste jag har och endast ett sådant i månaden! wihii!

Ha en bra dag!

MonicaLagerquist
0

God Morgon
Min rygg vill fortfarade inte sammarbeta.Det ska bli intressant att se om den håller för en dag i syrummet.Har fyra burskynken som ska sys idag.
Passar på eftersom att regnet öser ner.

Stolt ägare till tre La permer

Daniella
0

God morgon

Idag blir det att tvätta har inte tvättat på länge. Annars blir det att ta det lungt.

Ha en bra dag på er

[Silkwaves]
0

God morgon, åter en regnig semesterdag. Helt otroligt - det har regnat nästan varje semesterdag hittills. Nu är jag trött på det här!

Nåja IKEA blir det på jakt efter HOL och ett klädskåp och kankse lite smått och gott. vi får se.

AnneAlva
0

Goddag,

Idag bär det av söderut igen för en visit hos mina föräldrar och imorgon även en heldag på Skänninge marken! Skrattande Jag älskar att gå på marknader, så jag kommer ha en superdag, spelar ingen roll om det regnar, blixtrar och dundrar, är det marknad så ska jag dit. Glad

Hoppas ni får en trevlig vecka!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

God förmiddag.Regnet smattrar,luften är sval och lugnet bryts av parningsvrål Cooldå och då.Vad mer kan en människa begära?GladMöjligen då snälla grannar ,och det tror jag att jag har.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

Här är det maktkamp mellan sol och moln, men det ser inte ut att bli regn. Ledig till i morgonkväll. Nu ska jag gå ut och ta en thai-lunch. Hoppas ni får en bra dag allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

kayarina
0

Jag kan säga att det regnar även i Örnsköldsvik… och i Umeå. :(

Har dock haft 2,5 vecka med konstant sol. Så semestern har väl varit bra, förutom nu mot slutet.

Hoppas att det skiner upp mot torsdag och sedan hela helgen. Då det bär av mot Näsåker utanför Sollefteå. Det är ju dags för Urkult-festivalen. Blir mitt nionde år i rad nu. Ingen härifrån som ska åka? :)

MonicaLagerquist
0

Ryggen höll för sömnad så nu kan jag promenera ner till byn och sända iväg två dubbelburskynken.

Just nu är det uppehåll i regnet också.

Stolt ägare till tre La permer

Gittan
0

Det har varit en lugn dag. Barnen har lekt i tältet på gården. Själv har jag suttit på verandan och kopplat av med boken Dödens aveny av Evelyn Anthony

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Mona22
0

här har det spöregnat hela dagen, väldigt roligt då man har ett jobb man går ute väldigt mycket mellan jobben. Dessutom hade man ju inget paraply såklart. När jag slutade jobbet slutade det regna. typisk.

RacerDonnans
0

Fy, har idag precis en vecka kvar av min långsemester och nu börjar jag gruva mig. Är redan stressad att inte hinna med allt som skall vara klart både i jobb, plugg och det jag tänkt hinna här hemma i sommar.
Hur många dagar man än har så är de för få.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

#13 ja,för få dagar eller för optimistisk tidsplanering.Man hinner inte göra allt,så varför ens planera för det?Det stressar enbart.

*En elefant äter man en tugga i taget*,inget annat är möjligt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

#14 Du har så rätt så rätt.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.