God morgon 3 augusti
God morgon. Nu har jag sovit tillräckligt på min lediga natt. Hoppas ni får en bra dag allesammans.
Gog morgon! Jag har en tvärgosig zoo i knät som inte vet hur hon ska bära sig åt för att gosa mer än hon redan gör. Hon krålar då och då ett varv runt min hals samtidigt som hon tok-spinner och jamar på sitt eget zoo-vis 
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Idag ska jag över till mor och hälsa på .
Sedan är det 26års jubileum av min födelsedag idag 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Nu har jag kommit hem från vårdcentralen. Inte nog med att man måste gå upp tidigt. De ska ha blod av en också. Sköt om er

God morgon.
Önskar mig lite bättre väder men man får väl inte välja så det är väl bara att vara nöjd med det väder man har fått.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis hoppas att du får en bra dag idag.

#1 Åh, Boop! 
#6 Fining!
Idag ska jag eventuellt kika på en lägenhet som känns intressant. Hoppas att den har "det" för då klipper vi nog den om vi kan. Kommer kännas riktigt konstigt att säga upp denhär lägenheten, för att inte tala om hur det kommerkännas att tömma den! *ryser*
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Grattis Mona på födelsedagen!
Idag ska vi iväg och HCM-scannra samt FIV-FELV testa S*Taildragger Avance på djurkliniken i Västerås. Det är en hektisk veckan som ligger framöver med många aktiviteter och domaruppdrag i Finland i helgen (marsvin). Varför hamnar allt i samma vecka??
Men,, glömde ju helt,,morgontrött..
GRATTIS MONA
God morgon alla,och GRATTIS MONA22!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Var på bio igår och såg Inception… Den var en riktig hjärn-kittlare. Gillar sådana filmer men jag får alltid en stor klump i magen efter den typen av filmer.
Prinsessans klösträd har anlänt och är uppmonterat.. Det var stooort.. Och kattan är nöjd :D
Ha en bra dag allihopa!
GRATTIS MONA!
Ps: Lägg märke till prinsessans rygg.. Jag tycker mig ana lite päls… hihi 
Grattis till födelsedagsbarnet!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Nu-Mot svampskogen!
#13 ..du också,lyckost! Åh varför bor jag mitt i stan
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora