Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 457 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 2 Augusti!

Jag är fortfarande trött efter den tuffa pride-helgen. Jag har sovit 10 timmar i natt men det känns helt galet att man ska upp och jobba nu. Är det redan måndag? Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

Vaknade långt före fem och kan inte somna om.Går väl upp ett tag så får jag väl sova middag senare.

Vi ska visst agera garderobshämtare idag så dagens matinköp får vänta tills den nuvarande garderobsägaren är hemma.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

Var på utställning igår och det gick så otroligt bra. Mycket bättre än förväntatSkrattande
Tyvärr fick jag sota för det idag.Det är tur att det finns värktabletter säger jag.

Imorgon är det någon som fyller ett år närmare 30Skäms

Salmissra
0

Morrn morrn!

Jobbar i vanlig ordning och har just spårat mitt paket som ser ut att anlända hem idag. Ska matte och husse ha nya soffor och ny inredning är det inte mer än rätt att Prinsessan får ett nytt klösträd..

Alltså är det en lycklig dag för Juno idag! =D

Ha en bra dag allihopa!

Eine
0

God förmiddag.Trevlig utställningsdag i går, och jag är jättetrött eftersom jag fick mina stående magsmärtor i går kväll ocksåGråter.Tur som sagt att det finns värktabletter..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

Här är det en spännande match mellan Solen och Molnen. Tror att Solen gått till anfall och är på väg genom Molnens starka försvar. Hoppas ni får en trevlig måndag allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

RacerDonnans
0

Jag är lite seg också efter en hektisk helg på Storsjöyran.
En helt underbar festival. I år var det ca 52000 personer inlösta under helgen. Det är en av de äldsta festivalerna i Sverige.
Om ni itne varit hit någon gång så är det ett tips att besöka den framöver. Det är en bred festival med grupper på 10scener i olika gengre.
Ha en härlig dag, här skiner solen vilken ja gskall njuta av förutom ett möte på jobbet mitt i semestern.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0

Här öser det ned och jag står längst in på balkongen och andas underbar frisk luft

Sköt om er

LenaWi
0

Jobbar efter en intensiv helg med musical på Kolhusteatern i Hälleforsnäs,preparering av katter och utställning i söndags.

kan varmt rekommendera musicalen "A little shop of horror" som går på Kolhusteatern i Hälleforsnäs just nu till den 14 augusti. Kanonföreställning av amatörer, lysande sångprestationer.

Idag ska vi fira dotter Cornelia som fyller år idag!

Mona22
0

#8 grattis

Regnar här nu. jag som tänkte gå ut.

Eine
0

#9 regnar här också,stilla och fint.masar mig nog till brevlådan i alla fall och postar ett brev.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Vi har just kommit in efter en regnpromenad.Der är skönt att gå när det regnar.Med hatt och regnjacka så blir man bara blöt om föttera och skor och strumpor torkar väl.

Stolt ägare till tre La permer